درخواست ۴۰ نهاد آمریکایی از "گوگل" و" آمازون" برای پایان همکاری با رژیم صهیونیستی

۰۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۰۰۷۰۷۲ سرخط اخبار

به دنبال امضای قرارداد میان گوگل و آمازون با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی، ۴۰ نهاد آمریکایی خواستار لغو این قرارداد همکاری شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (معا)، بیش از ۴۰ نهاد آمریکایی نامه سرگشاده منتشر شده توسط ائتلافی از کارکنان شرکت‌های آمازون و گوگل و درخواست آنها برای لغو همکاری و قراردادهای دوجانبه این شرکت‌ها با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی را تایید کردند.

این نهادها در بیانیه‌ای خواستار تحریم رژیم صهیونیستی ازسوی گوگل و آمازون شدند.

در این بیانیه آمده است: آمازون و گوگل، کنترل فلسطینی‌ها را برای دولت اسرائیل و اجبار آنها به ترک سرزمین خود را آسان تسهیل می‌کنند.

این نهادهای آمریکایی در ادامه بر لزوم استفاده از فناوری برای گردهم آوردن مردم، نه برای تسهیل آپارتاید و پاکسازی نژادی و قومی تاکید کردند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که اخیرا ائتلافی از کارکنان شرکت‌های آمازون و گوگل با انتشار نامه‌ای سرگشاده خواستار لغو همکاری و قراردادهای دوجانبه این شرکت‌ها با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی شدند.

بیش از ۳۰۰ تن از کارکنان آمازون و نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان گوگل با ارسال یک نامه سرگشاده ناشناس که در روزنامه گاردین به چاپ رسید خواستارعدم اجرای طرحی به نام "نیمبوس" شده بودند.

قرار است در قالب این طرح خدمات کلود به دولت و ارتش رژیم صهیونیستی ارائه شود. ارزش این قرارداد که در اوایل سال جاری میلادی منعقد شده است به ۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد.

انتهای پیام


( ۱ )

نظر شما :