باید به شیطنت‌های بدخواهان ایران و آذربایجان پایان داد

۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۸ کد : ۲۰۰۶۸۸۹ سرخط اخبار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: بدخواهان دو ملت مسلمان ایران و آذربایجان به دنبال شکاف بین دو کشور هستند که باید به این شیطنت و بدخواهی پایان داد.

باید به شیطنت‌های بدخواهان ایران و آذربایجان پایان دادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خانه ملت، آقای محمود عباس زاده مشکینی در واکنش به گزافه گویی‌های رئیس جمهور آذربایجان گفت: از اظهارات منتسب به آقای الهام علی اف متاسفم. تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران علیه قاچاق مواد مخدر در دنیا بی نظیر است اگر غیر از این بود کل اروپا و قفقاز گرفتار تبعات مواد مخدر می‌شد.

وی تاکید کرد: ایران در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در دنیا و منطقه هزاران شهید و مجروح داده است از این رو اعتقاد دارم که برخی اظهارات علیه حسن همجواری و همسایگی است و نباید بین ۲ ملت هم کیش و مسلمان شکاف ایجاد شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اظهار داشت: بدخواهان دو ملت مسلمان ایران و آذربایجان به دنبال شکاف بین دو کشور اسلامی و همسایه هستند که باید به این شیطنت و بدخواهی پایان داد.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر است افزود: قوانین کیفری شدید در حوزه مواد مخدر «در راستای بازدارندگی»، در ایران وضع شده است که گواهی می‌دهد ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفتائات، استفاده و حمل و نقل مواد مخدر را حرام فرموده است از این رو به نظر می‌رسد اطلاعات غلطی به پرزیدنت جمهوری آذربایجان داده شده است.


نظر شما :