/ پیش نشست اجلاس " مسأله فلسطین و تطبیع"/ ابوشریف: مسلمانان با طرح عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کنند

۰۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۹ کد : ۱۹۹۷۴۳۲ سرخط اخبار

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: از مسلمانان منطقه می خواهم با این طرح مخالفت کنند.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف در پیش نشست نخستین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با موضوع مسأله فلسطین و تطبیع با اشاره به اینکه ما به عنوان مسلمان به تمام ادیان و رسولان الهی ایمان داریم، اظهار کرد: ما هیچ فرقی میان ادیان قائل نبوده و معتقدیم همه ادیان باید برای احقاق حق مستضعفین کنار هم باشند.
وی در ادامه با اشاره به شرایط سیاسی کشورهای عربی، خاطرنشان کرد: حکام جهان عرب در ظاهر مسلمان هستند اما هیچ بویی از اسلام نبرده اند. اسلام بر تقوا، عدالت و خیرخواهی استوار است اما این حکام خلاف اسلام عمل می کنند. اکنون ائتلافی میان حکام ظالم و مستبد کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی ایجاد شده است اما موضع ملت های مسلمان نسبت به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مشخص است. این ائتلاف میان حکام کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است نه ائتلاف ملت های عربی و اسلامی. ما کاملا مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم و من از مسلمانان منطقه می خواهم با این طرح مخالفت کنند.

ابوشریف همچنین گفت: اتحاد تنها راه ما برای نجات فلسطین از اشغال استکبار است زیرا منطقه توسط استکبار و طاغوت اداره و هدایت می شود.

انتهای پیام


نظر شما :