حمایت ایران از سوریه تا شکست کامل تروریسم

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹ کد : ۱۹۹۱۵۳۷ سرخط اخبار

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: حمایت های ایران از سوریه تا شکست کامل تروریسم همچنان تداوم خواهد داشت.

حمایت ایران از سوریه تا شکست کامل تروریسمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، آقای حسین امیر عبداللهیان در دیدار آقای عدنان حسن محمود، سفیر سوریه در تهران، به سابقه دیرینه مناسبات دو کشور اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران و سوریه همواره از روابط ممتاز و راهبردی برخوردار بوده و هستند.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، تصریح کرد: تهران، مسکو و دمشق همکاری های راهبردی خود را ادامه خواهند داد و مقابله با تحریم های اقتصادی ظالمانه دشمنان، از مفاد همکاری های جدی سه کشور به شمار می رود.
آقای امیرعبداللهیان در ادامه با اشاره به اهمیت همکاری های پارلمانی دو کشور، افزود: گسترش ارتباطات پارلمانی، نقش مؤثری در توسعه همکاری های مشترک دو جانبه دارد و دیپلماسی پارلمانی دو کشور به تحقق صلح و امنیت در منطقه کمک مؤثری می کند.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پایان بر اهمیت همکاری های اقتصادی تهران و دمشق تاکید کرد و گفت: در پایان محدودیت اعمالی مقابله با کرونا ویروس، باید توریسم سیاحتی و زیارتی دو کشور عملیاتی شود.
آقای عدنان حسن محمود، سفیر سوریه نیز در این دیدار روابط دو کشور را راهبردی دانست و گفت: مردم و دولت سوریه قدردان حمایت های مؤثر جمهوری اسلامی ایران‏ هستند.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و مجاهدت های سردار شهید سپهبد سلیمانی، گفت: ناکامی آمریکا و همپیمانانش در عرصه نظامی و سیاسی، اکنون بصورت جنگ اقتصادی و فشار بر مردم سوریه در جریان است که در این عرصه نیز با کمک خدای سبحان پیروز و سربلند خواهیم شد.

کلید واژه ها: سوریه


نظر شما :