العالم صدای رسای مردم مظلوم یمن در جهان

۰۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰ کد : ۱۹۸۷۷۶۴ سرخط اخبار

عماد رضایی
دیپلماسی ایرانی: در حالی که ائتلاف جنایتکار سعودی روز به رو بر شدت حملات ددمناشانه خود  در تقابل ناجوانمردانه با مردم بی پناه و مظلوم یمن  می افزاید رسانه های عربی نیز با سکوت مرگبار از پوشش واقعی میزان کشته شدگان غیر نظامی، کمک شایانی به پیشبرد اهداف شوم جبهه عبری- عربی می کنند.
شبکه تلویزیونی و سایت اطلاع رسانی العالم در حال حاضر بخش عمده ای از توان رسانه ای خود در رساندن فریاد تظلم خواهی مردم یمن به کار گرفته و لحظه به لحظه به افکار عمومی جهانیان به ویژه ملت های عرب زبان، حملات جنون آمیز هواپیماهای سعودی به منازل، بیمارستان ها و مدارس را نشان می دهد.
دلیل اصلی که می توان برای رویکرد فعلی العالم ذکر کرد همانا تهاجم گسترده رسانه های رسمی اماراتی، سعودتی و حتی در برخی از مواقع مصری بر علیه مردم مظلوم یمن همزمان با تهاجم گسترده نظامی توسط ائتلاف رژیم آل سعود است.
سایت خبری العربیه به عنوان پایگاه اطلاع رسانی دولت عربستان سعودی خط اصلی خبری خود را به ضدیت با مردم مظلوم یمن و از همه مهمتر جمهوری اسلامی ایران، اختصاص داده است.
ذکر بخشی کوچک از سرخط خبری العربیه به قول ما ایرانی ها حکایت از «مشت نمونه خروار» دارد.
مایک پمپئو: فروش اسلحه به سعودی و امارات در برابر تجاوزهای ایران بازدارنده است.
ارتش آمریکا: سپاه پاسدران در کنار حوثی ها مسئول مستقیم حمله به نفتکش ها در فجیره است.
جان بولتون: حملات ایران و شبه نظامیان وابسطه به آن در منطقه نگران کننده است.
ترامپ: 1500 سرباز آمریکایی دیگر عازم خلیج فارس می شوند.
در چنین شرایطی که شبکه تلویزیونی العربیه با تمام توان هجمه رسانه خود بر علیه محور مقاومت را افزایش داده طبیعی است که العالم با تبیین جنایات رژیم کودک کش سعودی نزد افکار عمومی جهان عرب مانع از یکه تازی سعودی ها در عرصه رسانه ای شود.
در واقع العالم باید برای مسلمانان جهان و به ویژه عرب تبارها به خوبی این نکته را تبیین کند که ارتش و گروه های مردمی یمن هرگز به دولت سعودی تا به امروز حمله نکرده اند و هر آنچه به عنوان عملیات نظامی توسط آنان صورت گرفته صرفا یک رویکردی تدافعی بوده و در پاسخ به جنایات مشمئز کننده ائتلاف سعودی در بمباران منازل، مدارس، بیمارستان ها، بازار و شهرها، صورت گرفته است.
و حتی تا همین لحظه مقاومت مردمی یمن یک مدرسه، بیمارستان یا بازار شهرهای در تیررس مقاومت را موشک باران نکرده و مانند نظامیان سعودی مرتکب جنایت علیه غیرنظامی ها نشده اند.
قطعا تبیین دقیق چنین رویکرد رسانه ای در نزد افکار عمومی مسلمانان به ویژه در ماه مبارک رمضان به دو دستاورد فوق العاده حیاتی ختم خواهد شد که عبارتند از:
اول، اطلاع افکار عمومی ملت های مسلمان از جنایات رژیم سعودی که رسانه های حکومتی دولت های وابسطه شان به دربار فاسد ملک سلمان اجازه چنین آگاهی بخشی را به آنان نداده و نمی دهد.
و دوم، خنثی کردن جریان سازی یک سویه سعودی ها در تطهیر جنایات شرم آورشان در قبال مسلمانان و مردم مظلوم یمن در راستای انحراف افکار عمومی از کودک کشی در صنعا و انتقال بحران خبری به تهران.
العالم در کنار این دو مسئولیت خطیرهمچنین وظیفه برملا کردن طرح شوم معامله قرن ترامپ در راستای تامین ابدی منافع نامشروع رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین با حمایت همه جانبه آل سعود را هم بر عهده دارد که به وقتش قابل تحلیل و نوشتن است.
مع الوصف، با در نظر گرفتن شرایط فوق می توان منصفانه به این جمع بندی رسید که پوشش لحظه به لحظه مقاومت ستودنی ارتش و کمیته های مردمی ملت مظلوم به خوبی حکایت از آن دارد که العالم در حال حاضر صدای رسای مردم مظلوم یمن در جهان است.
مردمی که با دستان خالی از سلاح های پیشرفته نظامی  و قلب های استوار مسلح شده به حقانیت وعده پروردگار در کتاب محکم آنجا که می فرماید: «فَإِذَا انْسَلَخَ الْأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُوا الْمُشْرِکینَ حَیْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَ خُذُوهُمْ وَ احْصُرُوهُمْ وَ اقْعُدُوایییلَهُمْ کُلَّ مَرْصَدٍ فَإِنْ تابُوا وَ أَقامُوا الصَّلاهَ وَ آتَوُا الزَّکاهَ فَخَلُّوا سَبیلَهُمْ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحیمٌ » به نبرد مشرکانی رفته اند که با وجود ادعای شرم آور خادم الحرمین الشریفینی  در ماه حرام رمضان کودک کشی می کنند پس باید هم که در همین ماه به هلاکت رسند و قطعا پیروزی از آن مومنان یمنی است چون دل به "فلیتوکل علی الله فهو حسبه" بسته اند.

کلید واژه ها: یمن شبکه العالم


( ۲ )

نظر شما :

احمد محمود ۰۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۶:۵۲
هی برای خودت تشتک بپرون