منتظری: هیچ محدودیتی برای گسترش همکاری‌ با آسیای مرکزی نداریم

۰۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰ کد : ۱۹۸۶۵۹۵ سرخط اخبار

دادستان‌های کل قرقیزستان و ایران در حاشیه هفدهمین اجلاس دادستان‌های کل کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با یکدیگر دیدار کردند.
منتظری: هیچ محدودیتی برای گسترش همکاری‌ با آسیای مرکزی نداریم

به گزارش افکارنیوز، حجه الاسلام و المسلمین «محمد جعفر منتظری » با «آتکوربیک جمشیداف» دادستان کل جمهوری قرقیزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرف قرقیزی ضمن خوش‌آمدگویی به هیأت ایرانی و اشاره به روابط دوجانبه ایران و قرقیزستان در حوزه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد هفدهمین اجلاس سران شانگهای با موضوع مبارزه با مواد مخدر به نتایج خوبی دست پیدا کند.

منتظری، دادستان کل ایران نیز ضمن تشکر از مهمان نوازی طرف قرقیزی روابط 2 کشور در زمینه‌های مختلف از جمله قضایی را خوب توصیف نمود.

وی گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری‌ها با کشورهای همسایه از جمله آسیای مرکزی است و در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد. 

دادستان کل ایران در ادامه ضمن تاکید بر پیشنهاد قبلی خود در اجلاس «مسکو» مبنی بر تشکیل کار گروهی برای پیگیری مصوبات نشست دادستان‌های کل در اجلاس همکاری‌های شانگهای یادآور شد: این پیشنهاد را در این اجلاس نیز مطرح خواهد کرد و از طرف قرقیزی نیز درخواست می‌نماییم این پیشنهاد را پیگیری نماید.

کلید واژه ها: آسیای مرکزی


نظر شما :