ادعای مجدد اسرائیل علیه ایران

۰۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۸ کد : ۱۹۷۴۶۸۰ سرخط اخبار

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای چندمین بار مدعی شد در نتیجه سستی مقامات لبنانی، ایران در حال ایجاد کارخانه های ساخت موشک دقیق در لبنان است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «رونن مانلیس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای مقامات این ژریم اعلام کرد ایران و حزب الله تلاش می کنند کارگاه های ساخت موشک های دقیق در لبنان ایجاد کنند.

بر اساس گزارش وبگاه «پی ان ان» فلسطین، مانلیس در پیامی به لبنانی ها هشدار داد و مدعی شد: در نتیجه سستی مقامات لبنانی، این کشور به کارخانه بزرگ موشک تبدیل شده است. موضوع فقط انتقال اسلحه و اموال یا دادن مشاوره نیست بلکه ایران شعبه جدیدی در لبنان باز کرده است: شعبه ایران-لبنان.

این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی چنین ادعایی را مطرح می کند. آخرین بار، رژیم صهیونیستی در ژوئیه گذشته نیز این ادعا را تکرار کرده بود. ایران این شایعان را بی اساس خوانده و رد کرده است.

ژوئیه 2017 پایگاه خبری «یدیعوت آحارانوت» به نقل از پایگاه فرانسوی «اینتلیجنس آنلاین» مدعی شد که ایران در حال ساخت دو کارخانه ساخت سلاح برای حزب الله لبنان است... و این کارخانه های ساخت سلاح در راستای مصون ماندن از حملات هوایی اسرائیل در عمق 50 متری زمین در حال ساخت هستند.

این پایگاه صهیونیستی مدعی شده بود که یکی از این کارخانه ها در منطقه «هرمل» در شرق دره «بقاع» بوده و مخصوص ساخت موشک های سطح به سطح «فاتح110» است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد: میشل عون رئیس جمهور لبنان، به  اینچنین سازمان تروریستی (حزب الله) مشروعیت داده است؛ میشل عون کار در راستای حضور نصرالله (سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله) را سخت می بیند.

مانلیس سپس مدعی شد: یک منزل از سه یا چهار منزل در جنوب لبنان، دفتر، مخزن سلاح یا مکان استحکامات مربوط به حزب الله است و ارتش اسرائیل این تأسیسات را می شناسد و اگر لازم شود همه آنها را هدف قرار می دهد.

وی در پایان سال 2018 را سال آزمایش لبنان توصیف کرد.

صهیونیست ها بتازگی اینچنین ادعایی را در ارتباط با حماس نیز در سوریه مطرح کردند؛ شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی هفته گذشته در گزارشی مدعی شد که تهران به حماس دستور داده نیرویی در سوریه تشکیل دهد که قادر به شلیک موشک به سمت فلسطین اشغالی باشد.

این رسانه صهیونیستی در ادامه مدعی شد حماس به دنبال موقعیت و وضعیتی در جنوب لبنان با هدف گسترش فعالیت های نظامی اش به خارج از نوار غزه است.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :