غیب پرور: نباید ساده انگارانه تصور کرد که آمریکا دست از دشمنی برمی‌دارد

۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۷ کد : ۱۹۷۳۸۸۰ سرخط اخبار

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پاسداری و مجاهدت برای نگهداری انقلاب نیازمند کار و آلوده نشدن به دنیاست؛ اگر ما در این راه ایستادگی کردیم، خداوند امر مبارک فرج را تسهیل می کند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء(ع) استان تهران اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحفه نادری است که خداوند نه تنها به مردم ایران بلکه به آزادگان جهان ارزانی فرمود و این لطف بی انتهای خداوند صاحب ارزش و قیمت است.

وی افزود: برای به وجود آمدن این انقلاب و بقای آن، خون های پاکی تقدیم شد؛ این سپاه به نام حضرت سیدالشهدا(ع) نامگذاری شده است، وجودی که ما پاسدارها همواره ذیل عنایت ایشان از انقلاب پاسداری کرده ایم و از این نعمت خوشحالیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر نام ایشان و شخصیت والایشان نبود، انقلاب اسلامی نه شکل می گرفت و نه جان داشت، رمق انقلاب اسلامی مدیون حضرت سیدالشهدا(ع) است .

سردار غیب پرور خاطرنشان کرد: هزاران درود به شرف مردمی که امامشان را فهمیدند و رها نکردند و در این مسیر حتی از جانشان هم گذشتند، بذل جان یک امتیاز فوق العاده ای است که در زیارت عاشورا هم به این مورد اشاره شده است.

وی با بیان اینکه آرزوی همه پیامبران ایجاد حاکمیت دینی بود، تصریح کرد: این نوع انقلاب، آرزوی حسین بن علی(ع) و تحقق آمال همه پیامبران خدا است، حکومتی که خداوند به دست امام بزرگوار آن را به ما عطا کرد.

وی گفت: خداوند پس از درگذشت امام، خلاء حضور ایشان را با نعمتی بزرگ و شخصیتی عظیم پُر کرد؛ کسی که فهم دین دارد و جزو تشکیل دهندگان انقلاب اسلامی است، کسی که همواره مورد تصدیق امام(ره) بوده است و وظیفه امروز ما پاسداری از انقلاب و نگهداری از این هدیه بزرگ الهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام خامنه ای نعمت بزرگی برای انقلاب است اظهار داشت: دشمنان کوتاه نیامدند و قرار هم نیست کوتاه بیایند، ما باید خیلی ساده باشیم که باور کنیم دشمنی مانند آمریکا دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران بردارد.

وی ادامه داد: آمریکا در تمام جنایاتی که در عالم رخ می دهد نقش ایفا می کند؛ آن ها ۸ سال با ما دشمنی کردند اما نتوانستند به هدفشان برسند، ما هنوز اتفاقات شلمچه را از یاد نبرده ایم، چه کسی می تواند نقش غواصان سرافراز را انکار کند؟ آیا کسی شک دارد که آمریکا در ۸ سال دفاع مقدس دست داشته است؟

سردار غیب پرور افزود: این ها روزی آرام خواهند گرفت که جامعه ما را از اسلام و داده های انقلاب اسلامی تهی کنند و والله قسم به کمتر از این راضی نیستند.

وی اظهار داشت: در انتفاضه اخیر که به واسطه حرف زشت رئیس جمهور نادان آمریکا به وجود آمد، روزی نیست که خبر شهادت تعدادی از مسلمانان را نشنویم؛ وزیر خارجه انگلستان با چه رویی به تهران می آید؟ عملکرد کثیف این ها در تاریخ انقلاب اسلامی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آیا کسی فکر می کرد که بساط داعش به این شکل جمع شود؟ لطف خدا به واسطه مجاهدت دائم و مستمر است و پاسداری از انقلاب نیازمند کار و آلوده نشدن به دنیاست؛ اگر ما در این راه ایستادگی کردیم، خداوند امر مبارک فرج را تسهیل می کند.

وی با اشاره به طرح های خدماتی بسیج و تلاش بسیج برای خدمت به مردم در قالب های مختلف مثل اردوی جهادی عنوان کرد: این ارتباط سپاه و بسیج با مردم و مسئولان یک نعمت بزرگ است و ما باید قدر بدانیم.

رئیس سازمان بسیج گفت: سردار نصیری قریب به ۸۰ ماه شانه به شانه شهدا بوده است، امثال ایشان آمده اند تا شهید شوند، برای ایشان در مجموعه سپاه حفاظت آروزی موفقیت می کنم؛ سپاه حفاظت مجموعه ای است که با امنیت ملی کشور سر و کار دارد.

وی عنوان کرد: سردار شاهچراغی نیز قریب به ۸۰ ماه شهدا را همراهی کرده و در عرصه های مختلف بعد از دوران دفاع مقدس، توفیق خدمت گزاری داشته است، ایشان در استان های گلستان، مازندران، مرکزی و سمنان سابقه فعالیت درخشانی دارند و برای ایشان نیز آرزوی توفیق دارم.

کلید واژه ها: بسیج سازمان بسیج مستضعفین


نظر شما :