کارتر: روابط با اسرائیل در بالاترین سطح ممکن قرار دارد

۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۳ کد : ۱۹۶۵۴۲۸ سرخط اخبار

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بعد از آمریکا تنها دولت در دنیاست که از هواپیماهای اف 35 استفاده می کند. وی افزود که این هواپیماها از امروز وارد اسرائیل، اصلی ترین همپیمان آمریکا در منطقه شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه النهار لبنان، اشتون کارتر در مراسمی به مناسبت ورود هواپیماهای اف 35 به اسرائیل گفت،نام انتخابی رژیم صهیونیستی برای این هواپیماهای به زبان عبری یعنی "ادیر" (به معنی بزرگ است) بیانگر قدرت این هواپیما در دور ماندن از دید دشمن و حتی توان هجومی بالای آن است.

کارتر تصریح کرد که این هواپیما از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند در ماموریت هایی طولانی مدت شرکت کند و اقدام به جمع آوری اطلاعات کند. وی افزود که این هواپیما برای همکاری میان ارتش ها بی نظیر است.

وی در ادامه به همکاری شرکت های صهیونیستی در ساخت این نوع هواپیما از جمله طراحی بال های هواپیما و حتی برخی قطعات مربوط به بدنه اصلی این هواپیما اشاره کرد.

کارتر خاطر نشان کرد که روابط امنیتی میان آمریکا و اسرائیل در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

کارتر گفت که آمریکا به تامین امنیت رژیم صهیونیستی پایبند است و به رغم تمامی مسائل و مشکلات، حفظ امنیت این رژیم برای آمریکا بسیار مهم تر از گذشته است.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه در مراسم استقبال از هواپیماهای اف 35 تاکید کرد که دست یابی به چنین هواپیماهایی موجب برتری هوایی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد شد.

لیبرمن اظهار داشت که قدرت و توان نیروی هوایی به معنی قدرت ارتش رژیم صهیونیستی است و قدرت ارتش نیز به معنی قدرت گرفتن این رژیم خواهد بود.

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :