ترامپ: من خیلی باهوشم به گزارش اطلاعاتی نیاز ندارم!

۲۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۷ کد : ۱۹۶۵۳۸۳ سرخط اخبار

دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه ای گفت، احتیاجی به دریافت گزارش های اطلاعاتی ندارد زیرا خود را فردی باهوش می داند.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت، از زمانی که در انتخابات پیروز شده تلاش کرده تا هرچه کمتر گزارش های اطلاعاتی دریافت کند. او گفت: من هر زمان که لازم داشته باشم چنین گزارش هایی را دریافت می کنم.

وی افزود: در درجه اول باید بگویم که مقاماتی که این گزارش ها را به من می دهند، افراد بسیار خوبی هستند و من به آنها می گویم اگر لازم باشد که چیزی تغییر کند بلافاصله با من تماس بگیرید من در عرض یک دقیقه در دسترس خواهم بود.

چند روز پیش خبرگزاری رویترز گزارش داد: ترامپ خیلی کمتر از روسای قبلی آمریکا و با میانگین هفته ای یک گزارش اقدام به دریافت گزارش های اطلاعاتی می کند.

او در مصاحبه اش گفت: گزارش های اطلاعاتی روزانه از نظر من ضرورتی ندارد. من شخصی باهوش هستم و لازم نیست که در هر روز برای 8 سال آینده بیایند یک چیز را دائم در گوش من فرو کنند.

با این حال ترامپ گفت که معاونش یعنی مایک پنس و ژنرال های نظامی تحت امرش بیشتر از او گزارش های اطلاعاتی دریافت می کنند.

در همین حال ترامپ در ادامه این مصاحبه از رای دهندگانی که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در خانه مانده و رای ندادند تشکر کرد.

ترامپ همچنین گفت که از سیاهپوستان آمریکا نیز به خاطر رای ندادن در انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرده است زیرا از نظر ترامپ آنها این کار را به خاطر آنکه حس خوبی به او داشتند، انجام داده اند.

ترامپ در یک تجمع درمیشیگان گفته بود: رای دهندگان سیاهپوست که در روز انتخابات در خانه ماندند تقریبا به خوبی کسانی هستند که مستقیماً به او رای دادند.

کلید واژه ها: ترامپ گزارش های اطلاعاتی


نظر شما :