کلینتون: شاهد حضور گسترده در انتخابات خواهیم بود

۱۸ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۹۶۴۴۹۷ سرخط اخبار

هیلاری کلینتون گفت، کارزار انتخاباتی وی اعتقاد دارد که در مسیری حرکت می کند که شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع حامیانش در پنسیلوانیا گفت که به اعتقاد اعضای کمپین انتخاباتی وی، با توجه به وضعیت کنونی میزان مشارکت در انتخابات پیش رو زیاد خواهد بود.

کلینتون در ادامه خاطرنشان کرد: ما در مسیر درستی قرار داریم اما در صورتی می توانیم که اقدام درست را به عمل آوریم که خویشاوندان و آشنایان خود را برای آمدن پای صندوق های رأی متقاعد کنیم تا از این طریق مطمئن شویم که صدای همه شنیده می شود.

دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آخرین ساعات کارزار انتخاباتی مشغول شرکت در گردهمایی های هواداران خود هستند.

ترامپ در گردهمایی طرفداران خود در فلوریدا گفت که نظام سیاسی شکست خورده آمریکا خود را با هزینه مردم سرپا نگه داشته و حالا وقت آن است که مردم به مبارزه با این نظام برخیزند.

کلیتون نیز به رأی دهندگان دموکرات در پنسیلوانیا گفت که خشمگین بودن از نظام سیاسی به معنای داشتن برنامه برای آینده نیست.

در همین حال، ستاد انتخاباتی ترامپ تلاش می کند تصویر منفی او در خارج از آمریکا را اصلاح کند و از نگرانی ها نسبت به احتمال پیروزی او بکاهد. کلیان کانوی، رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ به بی.بی.سی گفت که این تصویر منفی بازتاب دهنده شخصیتی نیست که ترامپ در صورت پیروزی در صحنه جهانی به نمایش خواهد گذاشت.

در مقابل، کلینتون در جمع هوادارانش در شهر پیتزبورگ گفت که رأی دهندگان باید بین اتحاد و تفرقه و بین یک رهبر باثبات و یک شخصیت دمدمی مزاج یکی را انتخاب کنند.

کلید واژه ها: ترامپ


نظر شما :