عکس سلفی مرکل با عامل حملات بروکسل!

۰۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۴:۵۹ کد : ۱۹۵۷۵۴۱ سرخط اخبار

انتشار عکس سلفی «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در کنار یکی از پناهجویان که شبیه یکی از عاملان حملات تروریستی اخیر بروکسل است، بحث هایی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، عکس سلفی مرکل در کنار جوانی که گفته می شود به «نجم العشراوی» یکی از عاملان حملات بروکسل شباهت دارد، در بین کاربران شبکه های مجازی دست به دست می شود.
 

عکس سلفی مرکل با عامل حملات بروکسل!


انتشار این عکس که مرکل را در کنار یکی از پناهجویانی به تصویر می کشد که بسیار شبیه العشراوی، عامل بمب ساز حملات پاریس و یکی از عاملان حملات سوم فروردین بروکسل است، به موضوعی داغ در میان کاربران اینترنت بدل شده است.

این عکس که در سپتامبر گذشته (شهریور) گرفته شده است، بدنبال حملات تروریستی بروکسل در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و مباحث داغی را برانگیخته است.

حملات تروریستی در فرودگاه و ایستگاه متروی «میلبیک» بروکسل دست کم 31 کشته و حدود 300 زخمی برجای گذاشت. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفته است.

پلیس بلژیک روز جمعه عکسی از نجم العشروای، 24 ساله را منتشر کرد که طبق اعلام دفتر دادستانی این کشور فردی بوده که در انفجار انتحاری فرودگاه بلژیک نقش داشته است.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی چنین استدال می کنند که العشراوی شبیه فردی است که در عکس سلفی مرکل مشاهده می شود هر چند که این فرضیه آنها هنوز تایید نشده است. 

کلید واژه ها: بروکسل


نظر شما :