واقعیت‌هایی درباره برده‌های جنسی داعش

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۵ کد : ۱۹۵۶۵۱۷ سرخط اخبار

یک زن ایزدی برده داعش، واقعیت های هولناکی را درباره این گروه تروریستی افشا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یک برده جنسی ایزدی پس از سه ماه تجاوز جنسی و شکنجه آزاد شد. تروریست های داعش مادر و شش برادر این زن ایزدی را قتل عام کردند. نادیا، برده جنسی داعش از جامعه بشری خواست برای مقابله با داعش متحد شوند.

واقعیت‌هایی درباره برده‌های جنسی داعش
 

نادیا تنها یکی از 5 هزار زن ایزدی در اسارت داعش است. این زن ایزدی شاهد سلاخی شدن خانواده خود بود و سپس به مدت 3 ماه مورد تجاوز جنسی و شکنجه اعضای داعش قرار گرفت. خانواده وی در شهر سنجار در شمال عراق سکونت داشتند و در سال 2014 به دست داعش اسیر شدند. نادیا پس از اسیر شدن به مقر داعشی ها در موصل منتقل شد و در آنجا مورد تجاوز جنسی و شکنجه قرار گرفت. او پس از سه ماه توانست از چنگال اعضای داعش بگریزد و همینک در آلمان ساکن است. درحال حاضر، نادیا با همکاری سازمان ملل اقدام به روشنگری و تشریح تجارب خود درباره داعش می کند.

وی در سازمان ملل درباره این گروه تروریستی گفت: نزدیک به 5800 دختر ایزدی به دست داعش اسیر شده اند. این گروه تروریستی بسیاری از مردم را در عراق و سوریه به قتل رسانده و میلیون ها نفر را آواره کرده است. داعشی ها مردان ایزدی را می کشند و زنان آنها را به اسارت می برند. آنها از انجام هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند. اقدامات داعش شامل قتل، تجاوز جنسی و آواره کردن مردم است.

وی افزود: در حال حاضر، 3400 زن ایزدی در چنگال داعش هستند و درخواست ما از جامعه جهانی آزادی زنانمان است. بخش هایی از شهر سنجار از دست داعش آزاد شد اما هنوز 40 درصد شهر در کنترل داعش است.

کلید واژه ها: زن ایزدی تجاوز جنسی


( ۲۹ )

نظر شما :