رسایی: اگر ایرانی نیستید حداقل آمریکایی باشید

۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰ کد : ۱۹۵۰۳۳۷ سرخط اخبار
یک عضو جبهه پایداری خطاب به برخی از رسانه ها که به گفته او به جشن و پایکوبی برای بازگشت آمریکا به کشور پرداخته اند گفت که اگر انقلابی نیستید و عزت ایرانی ندارید حداقل مثل آمریکایی ها باشید.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حمید رسایی در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز (چهارشنبه) مجلس گفت: متاسفانه بعد از جمع بندی در وین که مراحل قانونی اش را طی نکرده است ، شاهد جشن و پایکوبی عده ای برای بازگشت آمریکا به کشور بوده ایم. همچنین شاهد بزک کردن دشمنی های آمریکا در برخی رسانه های کشور بودیم به طوری که برای اظهار چاکری به دولت جنایتکار آمریکا آب از لب و لوچه آنها آویزان شده است.

وی افزود: این رسانه ها تیترهایی می زنند که انگار ملت ایران با آمریکا پسرخاله شده است! آن هم برای متنی که هنوز سرنوشتش معلوم نیست که آیا به نفع ملت ایران است یا نه. همچنین اینکه آیا مجلس ایران به این متن رای می دهد یا خیر؟

وی ادامه داد: این متن نیز که رئیس دولت آمریکا و رئیس جمهور محترم ما دو برداشت متفاوت از آن دارند. تجربه ثابت کرده که دولتمردان آمریکایی هرگز حقوق ملت ما را به رسمیت نشناختند و به تعهداتشان پایبند نبودند. حال جای تعجب از این رسانه هاست که تمام ظلم های آمریکا به ملت ایران را قبل و بعد از انقلاب فراموش کرده اند این جماعت حتی از آمریکایی ها نیز پست تر هستند.

این عضو جبهه پایداری خاطر نشان کرد: حرف من با این رسانه ها که آمریکا را بزک می کنند ، این است که اگر انقلابی و ایرانی نیستید حداقل آمریکایی باشید! سی و پنج سال قبل چند دانشجو جاسوس خانه آمریکا را اشغال کردند ولی آمریکایی ها هنوز سی و پنج سال است که این ضربه ملت ایران را فراموش نکرده اند به طوری که وقتی دولت یازدهم سفیرش را برای سازمان ملل معرفی کرد ، به دلیل اینکه این فرد چند خط را در لانه جاسوسی ترجمه کرده بودند ویزا ندادند.

رسایی ادامه داد: در این شرایط برخی ها بعد از این توافقنامه ای که هنوز سرنوشتش مبهم است ، چنان برای خوش آمدگویی آمریکایی ها دم تکان می دهند که آدم تعجب می کند. یا اشباح الرجال ولا رجال. اگر انقلابی نیستید وعزت ایرانی ندارید حداقل مثل آمریکایی ها باشید و انقدر زود ضربه ای که ملت ما به آنها زده است را فراموش نکنید.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: حمایت آمریکا از کودتای 28 مرداد ، حمایت آمریکا از دیکتاتوری به نام محمدرضا شاه ، حمایت از دیکتاتوری به نام صدام و حمله نظامی به طبس را فراموش نکنید. حمله نظامی آمریکا به هواپیمای مسافربری، حمایت آمریکا از منافقین خون خوار و سی و پنج سال تحریم ظالمانه علیه ملت ما و استمرار تحریم ها حتی بعد از توافقنامه وین و نقش آمریکا در کودتای فتنه 88 را فراموش نکنید. مرد باشید و یک ایرانی باشید. یک ایرانی هرگز ظلم ستمکاران را فراموش نمی کند.

( ۱ )

نظر شما :