دلیلی برای ترک مذاکره وجود ندارد

۲۲ تیر ۱۳۹۴ | ۰۵:۴۵ کد : ۱۹۴۹۸۶۰ سرخط اخبار گام به گام تا توافق جامع
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ کدام از طرفین اراده ای برای عدم انجام مذاکره نمی بینیم و احساس می کنم طرفین تلاش می کنند در زمان باقی مانده تاثیرات ویژه را بگذارند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، گفت: در حالیکه مذاکرات در حال حاضر در وقت اضافه در حال انجام است بدیهی است طرفین حاضر به ترک مذاکره نبوده و تمرکزشان بر پایان مذاکرات باشد.

نمیانده مردم کاشان،آران و بیدگل در مجلس با تاکید بر اینکه باید همچنان در مذاکرات بمانیم و ادامه دهیم، تصریح کرد: بر مبنای منطق و درچارچوب حقوقی حرکت کرده ایم بنابراین دلیلی ندارد تا زمانیکه تمام چارچوب ها را رعایت می کنیم مذاکره را ترک کرده و بهانه ای برای طرف مقابل به وجود آوریم.

منصوری آرانی معتقد است: در هیچ کدام از طرفین اراده ای برای عدم انجام مذاکره نمی بینیم و احساس می کنم طرفین تلاش می کنند در زمان باقی مانده تاثیرات ویژه را بگذارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارچی مجلس با اشاره به اینکه روز به روز شاهد ایستادگی بیشتر تیم مذاکره کننده بر مواضع هستیم وحتی متقدان از ایستادگی تیم تقدیر می کنند اظهار داشت:  در این زمینه همصدایی در کشور به جود آمده است و تمام جریانات و گروهها ضمن تایید و همراهی با تیم مذاکره کننده درک مشترکی از منافع ملی دارند که می تواند کمک کننده به تیم باشد.

وی گفت: از زمانیکه وارد مذاکرات شدیم سعی کردیم  با حسن نیت و اراده ای که مذاکرات خوب و در راستای  منافع ملی باشد را رقم بزنیم،ورود ما تاکتیتی نبوده و مبنایی بوده است، در طول این مدت نشان دادیم صادقانه با مردم گفتگو کرده و در تمام مذاکرات صداقت را جایگزین شیوه های غیر اخلاقی کردیم.

منصوری آرانی معتقد است ایران در مذاکرات به دنبال توافق خوب همچنین پیگیری چارچوب ها و رعایت خطوط قرمز است

نظر شما :