اعتراف نتانیاهو به شکست دیپلماتیک در لوزان

۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۵:۵۷ کد : ۱۹۴۶۱۷۳ سرخط اخبار گام به گام تا توافق جامع

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با تکرار ادعاهای واهی خود نسبت به برنامه هسته ای ایران در عین حال اذعان کرد که بیانیه هسته ای لوزان، توافقی رویایی برای ایران بود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، بنیامین نتانیاهو گفت: ایران یک قدرت اسلامی در منطقه است و در واقع می توان گفت که توافق هسته ای لوزان، رویایی برای این کشور به شمار می رود.

نتانیاهو افزود: اخلاف بر سر ایران و برنامه های هسته ای این کشور، موضوعی شخصی میان من و اوباما نیست. من و رییس جمهور اوباما احترام زیادی برای روابط دیرینه دو کشور قایل هستیم. اسرائیل به آمریکا به عنوان بزرگترین متحد خود می نگرد. ما اختلاف نظراتی داریم.این ناشی از اختلاف در سیاست های ما و نه از اختلافات شخصی است.

اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره همکاری واشنگتن و تل آویو در حالیست که بسیاری از رسانه های بین المللی در روزهای گذشته با اشاره به بیانیه هسته ای لوزان، آن را شکستی دیپلماتیک برای رژیم صهیونیستی می دانند.

بسیاری از مقام های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته در گفت وگو با رسانه های مکتوب این رژیم، از موضع خود در خصوص برنامه های هسته ای ایران عقب نشینی کرده اند.
 

کلید واژه ها: رژیم صهیونیستی


نظر شما :