الزهار:ایران "بی‌چشم‌داشت" می‌بخشد

۲۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۰ کد : ۱۹۴۵۳۲۵ سرخط اخبار

فارس- «محمود الزهار» از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در سخنانی اعلام کرد این جنبش روابط خوب و حسنه ای با ایران دارد و مُصِر است آن را ادامه دهد زیرا ایران بر عکس دیگران بدون هیچ چشم داشتی به حماس کمک می کند.

بر اساس گزارش، الزهار در گفت وگویی با شبکه ماهواره ای «الاقصی» وابسته به حماس گفت: ما اسنادی داریم که حاکی از دست داشتن شخص «محمود عباس» (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مشتنج کردن غزه است  و تشکیلات به دنبال تخریب وجهه حماس در کشورهای عربی است و اتفاقی که در مصر افتاد (تروریستی نامیدن حماس در یک دادگاه) نمونه نتایج همین تحریک هاست .

الزهار در ادامه سخنان «عدنان الضمیری» سخنگوی دستگاه های امنیتی در کرانه باختری که حماس را به همکاری با «محمد دحلان» عضو جدا شده فتح برای تحریک علیه این جنبش متهم کردهن بود، تکذیب کرد.

وی در ادامه خواستار گسترش تحرکات مقاومتی در کرانه باختری با هدف آزادسازی فلسطین شد و افزود: راهبرد حماس آزادسازی کل فلسطین است.

الزهار در خصوص روابط این جنبش نیز گفت که روابط خوبی با دولت های عربی و اسلامی از جمله مصر، عربستان سعودی وامارات و ایران دارد.

کلید واژه ها: حماس


نظر شما :