کری تصادف کرد

۲۲ دی ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۸ کد : ۱۹۴۳۰۱۱ سرخط اخبار

خودروی وزیر خارجه آمریکا در حین حرکت به سمت فرودگاه در احمد آباد هند با یک خودروی دیگر برخورد کرد و یک تصادف نه چندان جدی به وقوع پیوست که ظاهراً به کسی آسیبی وارد نشده است.

به گزارش فارس، خودروی وزیر خارجه آمریکا در حین حرکت به سمت فرودگاه در احمد آباد هند با یک خودروی دیگر برخورد کرد و یک تصادف نه چندان جدی به وقوع پیوست.

طبق این گزارش، کاروان موتوری جان کری در حین حرکت به سمت فرودگاه دچار سانحه تصادف شد و دو خودرو با یکدیگر برخورد کردند اما کسی زخمی نشده است.

کری به همراه مدیران اجرایی آمریکا و مبتکران این کشور به «احمد آباد» واقع در هند سفر کرده بود تا در نشست سرمایه گذاران بین المللی شرکت کند.

وزیر خارجه آمریکا در صدد است به «ژنو» در سوئیس سفر کند تا در آنجا دیداری را با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران درباره برنامه هسته ای صورت دهد.

وزیر خارجه آمریکا که امروز (دوشنبه) در نشست خبری در شهر احمدآباد هند صحبت می کرد، در این رابطه گفت: «قرار است در این نشست اوضاع را ارزیابی کنیم تا جهت دهی لازم را به تیم هایمان ارائه دهیم. ثانیا، امیدواریم که بتوانیم روند را تسریع کنیم تا به پیشرفت بیشتری دست یابیم.»

قرار است پس از دیدار این هفته وزیران خارجه دو کشور ابتدا تیم های مذاکره کننده ایرانی و آمریکایی به مدت دو روز دیدار دوجانبه داشته باشند و پس از آن نشست های نمایندگان ایران و گروه موسوم به 1+5 (آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان) برگزار می شود.

آسوشیتدپرس گزارش کرد که وزیر خارجه آمریکا در صدد است روز پنجشنبه به فرانسه سفر کند و با مقامات این کشور در خصوص شیوه های مبارزه با تروریسم و افراطی گرایی بحث و گفت وگو کند.

کلید واژه ها: هند


نظر شما :