لبخند هدفدار کیم جونگ اون

۲۶ آذر ۱۳۹۲ | ۱۶:۰۲ کد : ۱۹۲۶۱۶۳ سرخط اخبار

در آستانه دومین سالگرد مرگ رهبر فقید کره شمالی، خبرگزاریهای دولتی کره شمالی، اقدام به انتشار تصاویری از رهبر جوان این کشور نمودند که بنظر می رسد با هدف هدایت افکار عمومی در سطح کشور و عرصه بین الملل برنامه ریزی شده است.

 
به گزارش "تابناک" به نقل از ان بی سی، اخیراً برخی خبرگزاریهای وابسته به دولت کره شمالی تصاویری از رهبر جوان و پیچیده کره شمالی "کیم جونگ اون" منتشر کرده اند که وی را در حال بازدید از تأسیسات شیلات وابسته به یک موسسه نظامی، پیست اسکی ، محل اقامت اسکی بازان و چند پروژه رفاهی که بخشی از تصاویر نیز آرشیوی هستند نشان می دهد. در این بازدید وی همواره لبخندی به لب داشته و با اطرافیان و مشاورینش در حال گپ و گفت می باشد.
در بطن و عمق این تصاویر پیامی با مضمون زنده دلی و علاقمندی این رهبر جوان به سازندگی، کسب و کار و توسعه رفاه و اقتصاد مردم به ذهن بیننده متبادر می گردد.
 
انتشار این تصاویر دقیقاً زمانی رخ داده که از وی در افکار عمومی جهان و خصوصاً سران کشورهای قدرتمند به دلیل اعدام جانگ سونگ تائک شوهر عمه «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به عنوان یک رهبر سخت گیر ، بدون انعطاف و غیر قابل پیش بینی، بیش از پیش یاد می شود.
 

 

کلید واژه ها: کره شمالی


( ۲ )

نظر شما :