وضع تحریم‌های جدید در حین مذاکره با ایران بعید است

۲۹ آبان ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۶ کد : ۱۹۲۴۷۹۶ سرخط اخبار

یکی از سناتورهای بلندپایه آمریکایی که عضو کمیته بانکداری سنا و از طرفداران وضع تحریم ها علیه ایران است گفته است تحریم های جدید وضع نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باب کراکر از سناتورهای ارشد مجلس سنای آمریکا گفته وضع تحریم های ضد ایرانی جدید در حالی که مذاکرات هسته ای در جریان است، بعید است.

قانونگذاران آمریکایی دیگر هم گفته اند که قصد ندارند با وضع تحریم های جدید در خلال انجام مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای 1+5 راه دیپلماسی با ایران را سد کنند.

تصمیم برای تأخیر در وضع تحریم های جدید علیه ایران در حالی اتخاذ شده که نتایج یک نظرسنجی جدید از حمایت گسترده مردم  آمریکا از توافق هسته ای با ایران حکایت می کند.

سناتور باب کراکر، از جمهوری خواهان ارشد کمیته روابط خارجی و بانکداری آمریکا پس از دیدار با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت: «مردم نگران هستند که ما داریم بخشی از قدرت چانه زنی مان را از دست می دهیم. »

وی که از جمله حامیان تحریم های ایران بوده گفته  جلسه با اوباما تنها بر موضوع ایران متمرکز بود. وی افزود اوباما، کری و رایس به طور مستقیم نظرشان را چیزهایی که در مذاکرات بر سر آن مذاکره خواهند کرد را گفتند. کراکر گفت: «اکنون فهم بیشتری درباره آنچه روی میز است وجود دارد.»

کلید واژه ها: تحریم وضع تحریم


نظر شما :