بیانیه حزب الله در محکومیت زنجیره ترور در لبنان

۰۲ تیر ۱۳۹۲ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۹۱۷۷۱۴ سرخط اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام افراد مسلح در حمله به منزل شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جریان اصلاح در لبنان و تیراندازی گسترده به سمت منزل وی که به اصابت دهها گلوله به منزل وی منجر شد را محکوم کرده و آن را در راستای زنجیره سیار ترور و تهدید رهبران ملی گرای لبنانی دانست.

حزب الله تاکید کرد که این تلاش تروریستی بعد از تلاش های شکسته خورده عدیده ای صورت گرفته است که برخی دیگر از روحانیون دینی را هدف قرار داده بود.

این بیانیه به وجود طرحی برای هدف قرار دادن نمادهای ملی معروف کشور که مواضع مثبت دارند و به دنبال جلوگیری از ایجاد فتنه و اختلافات طایفه ای و مذهبی هستند، اشاره و ضمن محکوم کردن این اقدامات، آن را برای بستن دهانهای مخلصی دانست که در این عرصه وارد عمل شده اند.

حزب الله لبنان ضمن ابراز همبستگی با شیخ عبدالرزاق، سلامتی وی را بعد از این اقدام تروریستی به وی تبریک گفته و از مواضع ملی ثابت وی نیز ستایش و قدردانی کرد.

این حزب همچنین از دستگاه های امنیتی مربوطه خواست تا تمام تلاش خود را برای شناسایی مجرمان و تحویل دادن آنها به عدالت انجام دهند، چرا که آنها صاحبان مواضع تحریک آمیز و فتنه جویانه ای هستند که به دنبال تحریک احساسات و ایجاد فضای مناسب برای جنایت و حرمت شکنی در کشور هستند.

کلید واژه ها: حزب الله


نظر شما :