کشف عامل مرگ عرفات

۱۸ خرداد ۱۳۹۲ | ۲۰:۲۴ کد : ۱۹۱۷۱۳۲ سرخط اخبار

باشگاه خبرنگاران: محافل نظامی وامنیتی از احتمال مسوم شدن یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین بوسیله ماده ای شیمیایی که بر روی بالش وی پاشیده شده خبر دادند.

روزنامه "الوطن" چاپ آمریکا در گزارشی به نقل از روزنامه "الدیار لبنان" اعلام کرد براساس آنچه که روزنامه های فرانسوی منتشر کردند آزمایش بر روی نمونه های جسد "یاسر عرفات" رئیس سابق تشکیلات خودگردان به نتیجه رسیده وبر وجود سم در جسد وی تاکید دارد.
 
این روزنامه در ادامه با اشاره به اینکه پزشکان فرانسوی نوع این سم را مشخص کرده اند وآن را ماده ای شیمیایی دانستند می افزاید مقامات فرانسوی به دلیل اینکه روابطشان با اسرائیل متشنج نشود از اعلام نتیجه آزمایش سرباز زدند.
 
در همین حال محافل نظامی وامنیتی احتمال دادند "عرفات" بوسیله ماده شیمیایی ساده ای که بر روی بالش وی که روی آن می خوابیده پاشیده شده  است مسموم شده است و این کمحافل در ادامه افزودند این ماده شیمیایی بی بو وبدون رنگ بوده واز طریق گوش وارد بدن "عرفات" شده وبه تمامی پوستش سرایت کرده است.
 
این روزنامه در ادامه می نویسد فرانسه از اعلام هرگونه نتیجه درخصوص سرنوشت "یاسرعرفات" سرباز می رند واین قضیه را به دادگاه ویژه محول کرده است واقدامات مقامات این کشور زیر فشار های اسرائیل به اعلام بیانیه هایی در خصوص آزمایش خون وتصویر برداری بدون ارائه هیچگونه اطلاعاتی درخصوص ماده شیمیایی مسموم کننده رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین خلاصه شده است.

کلید واژه ها: شیمیایی


نظر شما :