محسن رضایی: تحریم ها، بیداری و فرصت جبران به ارمغان آوردند

۱۲ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۳:۴۰ کد : ۱۹۱۶۹۱۲ سرخط اخبار سهم دیپلماسی در انتخابات
ازاینکه برخی فشارها و تحریم ها و محاصره های شدید اقتصادی موجب بروز مشکلات و تنگناهای اقتصادی برای مردم شده است نگران هستیم.
محسن رضایی: تحریم ها، بیداری و فرصت جبران به ارمغان آوردند

به گزارش ایرنا، 'محسن رضایی' شنبه شب در جمع مردم یاسوج افزود: با برنامه های مدونی که در دولت ائتلافی آینده تشکیل خواهیم داد با کمک مردم و جوانان این مرزو بوم تمامی این تحریم ها را همانند موم ، آب خواهیم کرد.
وی بیان کرد: تحریم های اقتصادی با فکر ، تدبیر و برنامه ریزی مناسب از سوی دولت آینده و برنامه های ایالتی و اقتصادی در همه مناطق و در میان همه اقوام کشور ، دیگر اثرگذار نخواهد بود.
رضایی اظهار کرد: ازاینکه برخی فشارها و تحریم ها و محاصره های شدید اقتصادی موجب بروز مشکلات و تنگناهای اقتصادی برای مردم شده است نگران هستیم اما از طرف دیگر که این فشارها باعث شده تا ملت بیدارشود و دراندیشه حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی شوند ، نیز باید خوشحال بود.
به گفته وی با عزم ملت ، همت مسوولان و اجرای دقیق سیاست های کلی نظام به ویژه سند چشم انداز۲۰ ساله و برنامه پنجم این فشارها از بین خواهد رفت و آمریکا و ایادی استکبار از کار خود نیز پشیمان خواهند شد.
وی با بیان اینکه در کشور یک قرارگاه اقتصادی قوی ازهمه جوانان برومند این سرزمین ایجاد خواهیم کرد، افزود: طرح گلوله های برفی در دولت آینده کلید حل مشکل بزرگ اقتصادی و کاهش محسوس تورم و گرانی در کشور خواهد بود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: در این طرح قشرهای زیادی از جوانان غیور ، تحصیلکرده و با تدبیر اما گمنام در کشور را سازماندهی و با سپردن امور و سهیم کردن آنها در اقتصاد ، کشاورزی و صنعت نگرانی ها را در این زمینه از بین خواهیم برد.
رضایی ابراز داشت: در طرح اقتصادی دولت ائتلافی برای همه شهرها، مناطق، قومیت ها ، بانوان ، جوانان و حتی دانشجویان نیز کار و برنامه راهبردی اقتصادی پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه باید شعور سیاسی ملت ایران در این صحنه عظیم انتخابات حفظ شود، افزود: در دولت آینده به همه جریان های اتوبوسی پایان خواهم داد.
وی در تشریح این موضوع گفت: در طول سالیان گذشته هر دولتی که بر سر کار می آمد با راه انداختن جمع زیادی از نزدیکان سیاسی خود تنها از همان جریان و طیف سیاسی در کابینه و حتی سطوح پایین مدیریتی استفاده می کرد.
رضایی ابراز داشت: در دولت آینده این گونه نخواهد بود و از همه افراد در جریان اصولگرایی و اصلاح طلب که دوستدار و وفادار به نظام ، انقلاب و رهبری و کارآمدی لازم را داشته باشد استفاده خواهم کرد.

کلید واژه ها: محسن رضایی انتخابات ریاست جمهوری


نظر شما :