موضع آیت​الله سیستانی درباره گروهک منافقین

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ | ۲۳:۴۲ کد : ۱۹۱۵۷۵۰ سرخط اخبار
نماینده آیت​الله العظمی سیدعلی سیستانی در استان دیالی با انتقاد شدید از گروهک تروریستی منافقین گفت: موضع مرجعیت درباره این گروهک، شناخته شده و قاطع است.
 
حجت الاسلام و المسلمین هانی التمیمی در حاشیه اجلاس علما و بیداری اسلامی که اخیرا در تهران برگزار شد در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان با خودفروخته توصیف کردن گروهک منافقین گفت: این اشخاص خود را به استکبار جهانی و ظالمان فروختند و مزدور آن ها شدند و در حقیقت با انضمام به آنان به خود ظلم کردند.
 
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، نماینده مرجعیت عالی شیعیان عراق با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام گفت: امیرمؤمنان فرمودند یاری گر مظلوم باشید و دشمن ظالم، اما منافقین برعکس حدیث شریف، یاری رسان ظالم و دشمن مظلومان هستند.
 
حجت الاسلام و المسلمین تمیمی درباره مواضع حضرت آیت الله سیستانی نسبت به گروهک تروریستی منافقین گفت: موضع مرجعیت کاملا روشن و آشکار و برگرفته از اسلام است. آیت الله سیستانی نسبت به واقعیت و مسائل منافقین آشناست و موضع قاطعی درباره آن ها دارد. النفاق اشد من الکفر، این مقوله موضع علما و مراجع از جمله آیت الله سیستانی است. آیت الله سیستانی معتقدند خطر این اشخاص برای اسلام از خطر کفار بیش تر است زیرا این افراد در واقع لباس اسلام را به تن کرده اند اما در باطن منافق هستند.

کلید واژه ها: منافقین سیستانی آیت الله سیستانی موضع الله سیستانی گروهک


( ۲ )

نظر شما :