پاسخ اوباما به ایمیل یک جوان فلسطینی

۰۵ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۹۱۳۱۳۷ سرخط اخبار

 رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به ایمیل یک جوان فلسطینی که نجات زندگی اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را خواستار شده بود تاکید کرد: جامعه جهانی به تلاش خود برای تحقق عدل و حل مشکلات جهان بر پایه عدالت ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه اماراتی الخلیج، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا با ارسال ایمیلی به عبدالرحمن ابو جامع، جوان 24 ساله فلسطینی اهل رام الله، به درخواست وی در خصوص پایان دادن به رنج های اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

بنا به نوشته روزنامه الخلیج، این جوان فلسطینی روز جمعه پاسخ پیام ارسالی خود به باراک اوباما را که سه روز قبل و درباره وضعیت اسیران فلسطینی و رنج های آنها در زندان های رژیم صهیونیستی به رئیس جمهوری آمریکا ارسال کرده بود، دریافت کرد.

ابوجامع در ایمیل خود نجات زندگی اسیران فلسطینی را بر اساس کنوانسیون چهارم ژنو که به مساله اسیران جنگی اختصاص دارد، خواستار شده بود.

اوباما نیز در پاسخ به این جوان فلسطینی تاکید کرد: جامعه جهانی به طور روزانه تلاش خود را برای تحقق عدل و حل و فصل مشکلات بر اساس عدالت ادامه می دهد.

اوباما همچنین با تشکر از جوان فلسطینی نوشت: دوست من، از اراده و عزمت تشکر می کنم، نامه ات به دست من رسید و ما به این مساله به طور جدی رسیدگی خواهیم کرد؛ امیدوارم دوستی مان از طریق فیس بوک و ایمیل ادامه داشته باشد و قول می دهم که به زودی با هم مذاکره ای داشته باشیم.

رئیس جمهوری آمریکا در پایان ایمیلش ضمن تشکر فراوان از جوان فلسطینی برای وی آرزوی موفقیت کرد.

جوان فلسطینی نیز اعلام کرد که به زودی نامه ای به کنسولگری آمریکا در بیت المقدس خواهد نوشت و در آن از مقامات آمریکا می خواهد که به منظور طرح شماری از مشکلات اسیران فلسطینی و در جریان گذاشتن اوباما از اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه جوانان فلسطینی، امکان دیدار وی با اوباما را فراهم کنند.

اتحادیه بین المللی مطبوعات نیز با تایید مطالب فوق اعلام کرد که رئیس دفتر اوباما نامه جوان فلسطینی را که حامل مشکلات و رنج های اسیران فلسطینی در زندان های اسرائیل بوده، دریافت کرده است.

کلید واژه ها: اسیران جوان جوان فلسطینی اسیران فلسطینی آمریکا اوباما رژیم صهیونیستی زندان در زندان های جمهوری آمریکا


نظر شما :