وزیر دفاع: با تمام قدرت ایستاده ایم

۰۶ بهمن ۱۳۹۱ | ۱۴:۵۶ کد : ۱۹۱۲۰۰۴ سرخط اخبار

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در جشنواره بزرگ قرآنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، که روز پنجشنبه با حضور بیش از دو هزار نفر از فعالان و نخبگان قرآنی شاغل در این وزارتخانه برگزار شد، طی سخنانی گفت: کسانی قلب شان با قرآن کریم است، معذب نخواهند بود زیرا با قرآن کریم که همان کلام خدای مهربان است در ارتباط هستند.

 

وی در ادامه افزود: قرآن کریم همه حیات ما و راه ارتباطی انسان با خدا است و قرآن شفا و نور است و ما را به دامن هدایت و ولایت می برد تا در آن به آرامش و انسانیت برسیم، قرآن کریم بشارت است و اگر بخواهیم عالم هستی را کتابت کنیم، قرآن می شود، البته هیچ کسی نمی تواند کلامی مانند، آیات الهی را بیاورد، زیرا آیات الهی قرآن کریم، همان کلام خداوند است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: در روز قیامت که همه خلایق صف کشیده اند، فردی به صورت انسان به بهترین شکلی حاضر می شود و وقتی از جلوی صف مسلمانان عبور می کند، آنان می گویند که این فرد به طور یقین جزء شهداء است و وقتی از جلوی صف شهداء عبور می کند، آنها می گویند، این فرد به طور یقین از انبیاء است، وقتی از جلوی صف انبیاء عبور می کند، آنها می گویند، این فرد به طور یقین جزء از ملائکه است و وقتی از جلوی صف ملائکه عبور می کند، آنان می گویند که این فرد به طور یقین جزء مقربان و نزدیکان الهی است و او به سمت عرش می رود و خداوند به او خطاب می کند که از من هر چه می خواهی بگو تا اجابت کنم و این وجود نازنین و شریف قرآن کریم است.

 

سردار وحیدی تصریح کرد: این وجود با عظمت و مقدس در کنار ما قرار دارد و قرآن کریم برای این منظور نازل شده است تا ما را از ظلمت به سوی نور هدایت کند و به صراط مستقیم راهنمایی کند، اما صراط مستقیم چیست، حضرت علی(ع) می فرمایند که من صراط مستقیم هستم، پس نتیجه می گیریم که ائمه اطهار(ع) صراط مستقیم هستند.

 

وی گفت: پیامبر اسلام فرمودند که «انی تارکم فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا بعدی، کتاب الله فیه الهدی والنور حبل ممدود من السماء الی الارض و عترتی اهل بیتی و ان اللطیف الخبیر قد اخبرنی انهما لن یفترقا حتی یردا علی الحوض و انظروا کیف تخلفونی فیهما»، یعنی «من در میان شما دو امانت نفیس و گرانبها می گذارم، یکی کتاب خدا قرآن و دیگری عترت و اهل بیت خودم. مادام که شما به این دو دست بیازند هرگز گمراه نخواهید شد و این دو یادگار من هیچ گاه از هم جدا نمی شوند» و اهل بیت(ع) مفسران قرآن کریم هستند و ما را به دامن امامت و ولایت می برند تا ما آرامش یابیم و به نقطه اوج انسانیت برسیم.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: درحال حاضر امام زمان(عج) وجود دارد و همین نعمت نمی گذارد بین قرآن کریم و اهل بیت(ع) جدایی افتد و کسانی که به وجود حضرت ولیعصر(عج) اعتقادی ندارند، نمی توانند پاسخی درباره حدیث شریف ثقلین داشته باشند.

 

سردار وحیدی بیان کرد: قرآن کریم برای فکر کردن نازل شده است و امروز فرهنگ وزارت دفاع، فرهنگ قرآنی است و مجهز شدن به آموزه های قرآن کریم ما را برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی آماده می کند.

 

وی اظهار کرد: حضور شما قرآنیان گوشه ای از جامعه قرآنی کشور را نشان می دهد و در مجموع این نشان دهنده حرکت جامعه ایران اسلامی در مسیر قرآن کریم است و همین موضوع نویدبخش شکل گیری جامعه قرآنی است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز دشمنان ما از قرآن کریم و رشد آن نگران هستند و با وجود مسایل زیادی که در جهان و منطقه وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت ایستاده است و روز به روز سنگرهای جدیدی فتح می کند و این از برکات مسلح بودن جامعه ما به قرآن کریم است.

 

سردار وحیدی گفت: همه نظام های سیاسی، اخلاقی، اقتصادی و دفاعی بشر از متن قرآن کریم بیرون آمده است، بنابر این باید خود را بیش از پیش به این سلاح بزرگ که همان مفاهیم عظیم قرآنی است، مجهز کنیم.

کلید واژه ها: قرآن کریم قرآن کریم قرآنی و پشتیبانی نیروهای و پشتیبانی نیروهای مسلح دفاع و پشتیبانی صف پشتیبانی نیروهای و پشتیبانی دفاع و پشتیبانی نیروهای نیروهای مسلح پشتیبانی نیروهای مسلح دفاع و فرد به طور یقین این فرد به طور یقین وقتی از جلوی صف عبور عبور می کند از جلوی صف صراط مستقیم وقتی از جلوی فرد به جامعه طور یقین می کند این فرد به از جلوی وقتی از جلوی صف فرد به طور به طور یقین صراط ما را وحیدی


نظر شما :