لیبرمن رسما به فریب افکار عمومی متهم شد

۱۰ دی ۱۳۹۱ | ۲۱:۱۵ کد : ۱۹۱۰۹۵۹ سرخط اخبار

دیوان دادستانی اسرائیل با صدور ادعانامه ای، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه مستعفی را به فریب و سوءاستفاده از اعتماد عمومی متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه مستعفی و رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» امروز رسما به تقلب و سوءاستفاده از اعتماد عمومی متهم شد.

این ادعانامه را دیوان دادستانی اسرائیل برای لیبرمن صادر کرده است. علاوه بر این اتهامات، ادعایی نیز مبنی بر فساد اخلاقی وی نیز تنظیم شده که در صورت محکومیت لیبرمن، حضور مجدد وی در پست های وزارتی را غیرممکن می کند.

در ادعانامه های تنظیم شده علیه لیبرمن، وی متهم شده است که در انتصاب سفیر اسرائیل در بلاروس، از قدرت خود سوءاستفاده کرده است.

گفته می شود «دنی آیالون» معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اصلی ترین شاهد این پرونده است و بسیاری از اتهامات با توجه به اظهارات وی مطرح شده است.

لیبرمن دو هفته قبل به دلیل اتهامات مطرح شده از سمت خود کناره گیری کرد. وی اعلام کرده است که این استعفا با هدف برداشته شدن مصونیت قضایی و رسیدگی هرچه سریع تر به اتهاماتش انجام شده است. لیبرمن خود را بی گناه می گوید و به دنبال آن است پرونده اتهاماتش پیش از انتخابات سوم بهمن بسته شود و وی بتواند در انتخابات شرکت کند.

کلید واژه ها: لیبرمن


نظر شما :