از حملات ایران و حزب الله به نیویورک نگرانیم!

۲۰ مهر ۱۳۹۱ | ۲۰:۳۳ کد : ۱۹۰۷۸۶۹ سرخط اخبار

یکی از مقامات ارشد پلیس نیویورک روز گذشته از نگرانی پلیس و مقامات امنیتی نیویورک از احتمال حملات ایران یا حزب الله به این شهر در واکنش به حمله احتمالی اسراییل به تاسیسات هسته ای ایران خبر داد.

به گزارش عصر ایران " رایموند کلی" کمیسیونر پلیس نیویورک با اشاره به اینکه پلیس نیویورک بر تدابیر امنیتی این شهر از بیم حملات  احتمالی از جانب ایران یا حزب الله افزوده است، مدعی شد: این حملات ممکن است در صورت حمله احتمالی اسراییل به ایران و یا در انتقام از تشدید تحریم های بین المللی علیه ایران صورت پذیرد.

آخرین حمله تروریستی گسترده که از آن با عنوان " مهیب ترین حمله ترویستی در تاریخ بشر" نام برده می شود، در 11 سپتامبر 2001 و در شهر  نیویورک اتفاق افتاد که طی آن دو هواپیمای مسافربری ، به دو آسمان خراش معروف " مرکز تجارت جهانی " در نیویورک کوبیده شدند.
در این حادثه تروریستی قریب به 3 هزار تن از شهروندان آمریکا کشته شدند و تبعات حاصل از این حمله هنوز هم در جهان به شکل تشدید تدابیر امنیتی در کشورهای مختلف ،قابل مشاهده است.
 


 

رایموند کلی که در کنفرانسی درباره مبارزه با تروریسم که از سوی پلیس نیویورک برگزار شده بود سخنرانی می کرد،با اشاره به نگرانی پلیس نیویورک از احتمال تکرار حوادث مشابه در آینده گفت: پلیس نیویورک تدابیر حفاظت از یهودیان ساکن در این شهر رااز بیم انجام حملات احتمالی افزایش داده است.

وی افزود که در صورت هر گونه درگیری نظامی احتمالی بین اسراییل و ایران پلیس نیویورک باید در زمینه مقابله با تهدیدات تروریستی در این شهر هوشیار باشد.

در کنفرانس مزبور همچنین "کوین یورک " یکی از مقام های اطلاعاتی پلیس نیویورک نیزنسبت به احتمال انجام حملاتی از سوی حزب الله یا ایران به شهر نیویورک در صورت بروز جنگ احتمالی بین اسراییل و ایران ابراز نگرانی کرد.

کلید واژه ها: نیویورک پلیس پلیس نیویورک " اسراییل


نظر شما :