گزارش وزیر نفت از وضعیت اقتصادی کشور

۲۹ شهریور ۱۳۹۱ | ۱۵:۲۱ کد : ۱۹۰۷۰۰۱ سرخط اخبار

منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به ارائه گزارشی از جلسه غیرعلنی صبح امروز (چهارشنبه) وکلای ملت پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، بهروز مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گزارشی را ارائه داد و سپس رستم قاسمی وزیر نفت نیز در خصوص برخی مسائل اقتصادی کشور مطالبی را مطرح و گزارشی ارائه داد.

وی افزود: وزیر نفت در این جلسه و در بیان گزارشش، میزان بودجه جاری تحقق یافته و نیز حجم بودجه عمرانی تخصیص یافته در سال جاری را بیان کرد.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه فضای خوبی بر جلسه غیرعلنی نمایندگان حاکم است، گفت: وزیر نفت علاوه بر بیان گزارشش، به سؤالات علی لاریجانی رئیس مجلس نیز پاسخ می دهد.

به گزارش فارس، جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس امروز با حضور سیدشمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی ، رستم قاسمی وزیر نفت و بهروز مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از ساعت 8:45 آغاز شد و وزیر نفت همچنان در حال سخنرانی در صحن پارلمان است.

به گفته برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس، از محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نیز برای حضور در این جلسه دعوت شده است اما تعدادی از نمایندگان مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند که تاکنون بهمنی و مصلحی در جلسه غیرعلنی نمایندگان حضور نیافتند.

قرار است در جلسه غیرعلنی مجلس، مسائل اقتصادی کشور و نوسانات و نیز تحولات بازار ارز مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا تصمیمات مقتضی برای کنترل بازار اخذ شود.

کلید واژه ها: مجلس جلسه غیرعلنی غیرعلنی وزیر نفت نمایندگان


نظر شما :