روایت فرید زکریا از مرگ عمر سلیمان

۲۸ شهریور ۱۳۹۱ | ۲۰:۳۴ کد : ۱۹۰۶۹۸۴ سرخط اخبار

به گزارش شیعه آنلاین، «فرید زکریا» چهره سرشناس رسانه ای آمریکا، طی اظهاراتی فاش کرد که ژنرال «عمر سلیمان» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت مصر در دوران رژیم سابق مصر و نیز شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد سابق عربستان سعودی توسط سازمان اطلاعات و امنیت ایالات متحده آمریکا (CIA) کشته شدند.

«فرید زکریا» که مهمان یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای عرب زبان "الحقیقه" بود، در ادامه افزود: ژنرال «عمر سلیمان» دقایقی پیش از کشته شدن با بنده تماس گرفت و اعلام کرد که جان او از سوی CIA در معرض خطر است و او را با اشعه لیزری ویژه ای مورد هدف قرار داده اند و تا دقایقی دیگر جان خود را از دست خواهد داد زیرا تأثیر فوری این حمله لیزری را احساس کرده و بخش های زیادی از بدنش را بی حس کرده و از کار انداخته است.

زکریا در ادامه گفت: ژنرال سلیمان در پایان تماس خود فاش کرد که شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز آل سعود» نیز با همین اشعه لیزری توسط سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا ترور شد و جان باخت زیرا شاهزاده نایف از شاهزادگان عربستانی متعصب بود که همواره علیه ایالات متحده آمریکا موضع گیری می کرد و با سیاست های آمریکا موافق نبود.

وی همچنین افزود: در واقع آمریکایی ها می دانستند که شاهزاده نایف در آینده ای نزدیک پادشاه عربستان سعودی خواهد شد لذا پیش از اینکه وی پادشاه کشورش شود، او را به قتل رساندند.

کلید واژه ها: آمریکا


( ۱ )

نظر شما :