رازهای پیام نوروزی سران آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی

۰۱ فروردین ۱۳۹۱ | ۱۵:۰۵ کد : ۱۸۹۹۱۴۰ سرخط اخبار
در حالی که هنوز لحظه تحویل سال 1391 خورشیدی فرا نرسیده است ، اما عده ای از شخصیت های سیاسی برخی از کشور ها پیشاپیش به استقبال نوروز رفته اند و این سال را به ایرانیان تبریک گفته اند.

به گزارش «تابناک» در میان این شخصیت های سیاسی ، مقامات مثلث آمریکا (هیلاری کلینتون) ، انگلیس(ویلیام هگ) و رژیم صهیونیستی (شیمون پرز)که در سال 1390 سرمدار اعمال فشار و تهدید و ارعاب علیه ایران بوده اند ، پیام های جداگانه ای را صادر کرده اند و کوشیده اند سالها تجاوز به حقوق مسلم ایرانیان در عرصه های مختلف را در پشت جملاتی عامه پسند پنهان کنند . با این وجود در پس همین پیام ها نیز چند نکته های  مهمی وجود وجود دارد که نادیدن آنها هم چندان خوشایند نیست :

اول : اینکه تاریخ و فرهنگ ایران زمین و سنن دیرینه آن ، آنقدر بزرگ و دارای هژمونی فرهنگی در جهان است که حتی کشورهایی چون انگلیس و آمریکا که ادعای بزرگی دارند نمی توانند به آسانی از کنار آن بگذرند و رستاخیز نوروز ایران زمین  بزرگ چنان آن را مسحور خود می کند که پیشاپیش نو زایی زمین و زمان را برای ایرانیان جشن می گیرند . اینکه این هدف افراد از این پیام های نوروزی چیست موضوعی ثانویه است ، موضوع اصلی همان تسلط فرهنگ کهن ایران زمین بر رهبران سیاسی در سراسر جهان است ، تسلطی که بودن وجود ایرانی تار و پود آن را ساخته است و دیگران را ناگزیر به ستایش این دوام تاریخی در طول اعصار و قرون متمادی کرده است .

دوم : اینکه رهبران مختلف سیاسی که عمدتا در طیف دشمنان ایران قرار می گیرند می کوشند که از تبریک  نوروز برای جدا نشان دادن ملت و دولت ایران ، استفاده کند و نوعی جدایی و فاصله را بین ملت و دولت ایران به اذهان تداعی کنند . به نظر می رسد در این بعد این افراد دچار درک اشتباه از نوروز باستانی ایران زمین شده اند ، چرا که نوروز در طول قرن ها عامل هویت بخش ایرانیان بوده است و ایرانیان فارغ از نوع حکومت و نظام سیاسی ، از فرصت نوروز برای تداوم همبستگی ملی خود بهره ها برده اند که آنانکه در در راه این خاک در طول قرون و در حکومت های مختلف جان خود را فدا کرده اند از این ملت بوده اند .

در همین سال 1390 و پیش از این جوانانی از این ملت طی عملیاتی تروریستی توسط عوامل رژیم صهیونیستی و با همراهی سرویس های جاسوسی انگلیس و آمریکا به شهادت رسیدند و جان خود را فدای مام میهن نمودند . جوانانی که در خدمت دولت و در زمره همین ملتند .
این افراد باز گویی دچار درک ناقص شده اند که سربازان جان بر کفی از نیروهای مختلف نظامی این کشور را جدا از این ملت دانسته اند . سربازانی که درخدمت کشور و حاکمیت ملی کشوری هستند که شبانه روز توسط این رهبران سیاسی مورد تهدید واقع می شوند . امروز در ایران اسلامی نه مستشاران آمریکایی و انگلیسی در خدمت دولت و حاکمیت هستند که دولت و حاکمیت جدا از ملت باشد که این خانوادهای ایرانی هستند که با جان و دل در خدمت کشور ، حاکمیت ملی و استقلال و شرف کشور هستند . امروز حفاظت از این کشور یکپارچه بر عهده جوانان ایرانی است که دست اجانب را در امورات کشورشان قطع کرده اند .

امروز دانشمندان هسته ای ، دانشمندان علوم نانو و علوم فضایی ، دانشجویان رشته های مختلف ، مقامات مختلف سیاسی و... همگی از بطن این ملت برخاسته اند  و دولت – ملتی یکپارچه را به عنوان ایران را نمایندگی می کنند که حاکمیت ملی خود را پاس می دارد و خود را هویتی می داند که هیچگاه در مقابل تجاوز و اهانت خارجی دوام و قوام تاریخی خود را از دست نداده است و در طول زمان و در پیروزی ها و شکست های تاریخی ایرانی مانده است و در شکست ها هم چنان تسلط فرهنگی خود را بر دشمن گسترانده است که دشمن را هم در نهایت ایرانی کرده و به سملک خود در آورده است که این ملت برای اینکه ایران گوهری یکتا شود خون دل ها خورده است .

سوم اینکه حوادث اخیر جهان و منطقه چنان فضای سیاسی دنیا را صیق بخشیده و شفاف کرده است که دیگر حتی رهبران انگلیس و آمریکا هم نمی توانند پشت جملات فریبنده خود را پنهان کنند . حوادثی که در لیبی گذشت و قتل عامی که هم اکنون هم در خانه به خانه ااین کشور در حال انجام است ، حوادث بحرین و لشگر کشی عربستان به این کشور با چراغ سبز این کشور ها ، حوادث عربستان و کشتار شیعیان این کشور و سکون مجامع بین المللی ، اتفاقات یمن و از مهلکه نجات دادن عبدالله صالح و درگیر کردن مردم یمن در نزاعی قومی ، ناکام گذاشتن انقلاب مردم مصر و سپردن کنترل مصر در دستان شورای نظامی وفادار به آمریکا و مبارک ، حوداث سوریه و استاندارد های دو گانه و... همگی محکی است که برای پیام های دروغ گذاشته شده است و دیگر نمی توان به مقابله به نورانیت روز برخاست .

نظر شما :