همسر بن‌علی او را ترک کرد

۲۹ شهریور ۱۳۹۰ | ۱۹:۵۶ کد : ۱۶۴۰۰ سرخط اخبار

منابع آگاه در ریاض اعلام کردند: لیلا طرابلسی در پی بالا گرفتن اختلافاتش با زین‌العابدین بن‌علی، مقر اقامتش را در "ابها" در غرب عربستان ترک کرده و به دوبی امارات رفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، منابع آگاه در ریاض که خواستند نام‌شان فاش نشود، اعلام کردند:‌ روابط لیلا طرابلسی و همسرش زین‌العابدین بن‌علی، رئیس‌جمهور مخلوع تونس به ویژه بعد از تلاش برای ترور برادرش "بلحسن طرابلسی" در کانادا بدتر و بحرانی‌تر شده است.

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که لیلا طرابلسی که تلاش می‌کرده نخستین‌ رئیس‌جمهوری زن تونس باشد، زمین و دارایی‌های زیادی در امارات دارد.

اخیرا برخی اخبار فاش کرد که بن‌علی آماده است که طرابلسی را طلاق دهد. این خبر بعد از افشای بیماری سرطان بن‌علی مطرح شد.

لیلا طرابلسی در سال 1957 در یک خانواده متوسط که پدرش میوه فروش بود، متولد شد و در سن 18 سالگی با یک تاجر ازدواج کرد و بعد از سه سال از وی طلاق گرفت.

وی بعد از طلاق از همسر اولش با زین‌العابدین بن‌علی که همسرش را طلاق داده بود، ازدواج کرد. لیلا طرابلسی و بن‌علی سه فرزند دارند.

به گفته نزدیکان بن‌علی لیلا طرابلسی نفوذ زیادی بر زین‌العابدین بن‌علی داشت و توانست ثروت و دارایی زیادی را برای خود جمع کند و بسیاری از نزدیکان لیلا طرابلسی مسئولیت‌های اقتصادی در تونس داشته و بسیاری از شرکت‌ها از جمله شرکت تلفن همراه، بانک‌ها را در اختیار داشتند.



نظر شما :