هشدار احمدی نژاد به روسیه

۱۳ آبان ۱۳۸۹ | ۰۰:۵۷ کد : ۹۲۲۷ اخبار اصلی
آن ‌زمان ‌ملت ايران درسى به آنها داد که تا ابد آن‌را فراموش نخواهند کرد؛ حالا که پشم و پيل همه آنها ريخته است... شما ‌نمى‌توانيد آب بينى‌ خود را بالا بکشيد.
هشدار احمدی نژاد به روسیه

صحبت های محمود احمدى‌نژاد، رئيس جمهور در جمع مردم بجنورد به خبرساز ترین سوژه رسانه های خبری تبدیل شد.

محمود احمدی نژاد  با اشاره به لغو يک‌طرفه‌ برخى قراردادهاى دفاعى با ايران توسط برخى کشورها، اين قراردادها را لازم‌الاجرا دانست و گفت که در صورت اجرا نشدن اين قراردادها، ملت ايران حقوق و خسارت‌هاى خود ‌خواهد گرفت. او گفت: «آنها فکر کرده‌اند اگر ‌ما را به دشمنان بفروشند و برخى قرار‌دادهاى دفاعى ‌با ايران را که پولش را گرفته‌اند، يک‌طرفه و غير‌قانونى ملغى و متوقف کنند، به ملت ايران آسيبى وارد مى‌شود، اما اين قرار‌دادها معتبر است و بايد اجرا شود و اگر آنها اجرا نکنند، ملت ايران حقوق و خسارت‌هاى خود را از آنها خواهد گرفت.»

رئيس جمهور در اين زمينه تأکيد کرد: اگر فکر مى‌کنند يک قرار‌داد فروش چند موشک را لغو کنند، ملت ايران در برابر مستکبران و مثلا دولت آمريکا کوتاه مى‌آيد، چنين چيزى اتفاق نخواهد افتاد، چرا‌که ملت ايران براى دفاع از خودش نياز به موشک‌هاى آنها ندارد و جوانان و مردم ايران با وحدت و انسجام قدرتى را خلق مى‌کنند که آنها را در کاخ‌هاى خود منکوب خواهد کرد.

محمود احمدى‌نژاد تأکيد کرد: الان ايران در شرايطى است که براى سرکوب کردن و شکست دادن و ذليل کردن مستکبران فقط مردم استان خراسان شمالى و بجنورد کفايت مى‌کند.

وى افزود: آنها به گمان خود مى‌خواهند جلوى پيشرفت ملت ايران را بگيرند اما همه انديشه‌ها، دست‌ها، قدم‌ها و اراده‌ها در ايران به هم پيوسته است و تا ساختن کامل ايران و رساندن ايران به قله‌هاى پيشرفت جهانى از پا نخواهد نشست.

رئيس جمهور با بيان اينکه آنها به گونه‌اى فکر مى‌کنند که انگار ملت ايران به آنها نياز دارد، ادامه داد: آنها گمان مى‌کنند بايد دست‌مان را ‌جلوى آنها دراز کنيم و به همين دليل براى ما شرط مى‌گذارند؛ در حالى که ملت ايران نيازى به آنها ندارد و هر چيزى نياز داشته باشد، با تکيه بر همت‌هاى الهى مردم خواهد ساخت.

احمدى‌نژاد با بيان اينکه برخى آنقدر فريب شيطان را خورده‌اند که نمى‌بييند امروز در دنيا هيچ قدرتى نمى‌تواند به ملت ايران جسارت کند، ‌متحد‌شدن شوروى سابق و آمريکا با کشورهاى اروپايى و برخى از کشورهاى منطقه براى اقدام عليه ملت ايران را يادآور شد و اظهار داشت: آن ‌زمان ‌ملت ايران درسى به آنها داد که تا ابد آن‌را فراموش نخواهند کرد؛ حالا که پشم و پيل همه آنها ريخته است. اگر خيلى عرضه داريد، اوضاع کشورهاى خود را جمع و جور کنيد و به ملت‌هاى خود برسيد؛ شما ‌نمى‌توانيد آب بينى‌ خود را بالا بکشيد.

وى ‌بهترين راه براى مستکبران را احترام به ملت‌ها و «پائين‌آمدن از خر شيطان و ‌کاخ‌هاى شيشه‌اى» دانست و ‌افزود: آنها بايد مثل بچه بيايند و طبق قانون و بر پايه عدالت و احترام بشينند و حرف بزنند و اگر از اين راه وارد شوند، ممکن است نتيجه‌اى بگيرند اما اگر بخواهند ‌با دغل و فريب و از موضع تکبر بيايند، جواب ملت ايران همانى است ‌تا امروز به آنها داده است.

احمدى‌نژاد با بيان اينکه اميد ملت‌ها، آزادى‌خواهان، عدالت‌طلبان و مظلومان جهان به ملت ايران و جوانان سلحشور اين سرزمين است، ‌ساختن ايران را نه تنها موجب پيشرفت کشور و عزت ملت ايران بلکه موجب در هم شکستن سيطره اهريمى مستکبران و باز کردن راه براى نجات همه ملت‌ها و برپايى عدالت خواند


نظر شما :