همـایـش سرمایه‌گذاری خارجـی در ایران برگزار می‌شود

۰۶ خرداد ۱۳۸۸ | ۲۲:۰۶ کد : ۴۷۴۷ اخبار اصلی
«همایش بین المللـی سرمایه‌گذاری خارجی در ایــران» با هدف معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در کشور 9خرداد در تهـران – مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار می‌شود.
همـایـش سرمایه‌گذاری خارجـی در ایران برگزار می‌شود

در افتتاحیه این همایش مقامات ارشد دولتی و موسسه های مالی بین المللی سخنرانی خواهند داشت. از جمله سخنرانان مراسم می توان به وزیران امور اقتصاد و دارایی، امور خارجه، نفت و بازرگانی و رییس بانک مرکزی اشاره کرد.

بعد از مراسم افتتاحیه در هشت پانل تخصصی موضوعی، همایش به صورت مستقل طی سه نشست ابعاد مختلف مرتبط با سرمایه گذاری خارجی و شکل دهی فعالیت اقتصادی در محیط کسب وکار ایران را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

شرکت کنندگان در جلسات تخصصی مدیران ارشد شرکت های فعال خارجی و ایرانی در هر بخش هستند که پس از فراخوان از سوی سازمان و اعلام تمایل، برای حضور در همایش دعوت شده اند.

قرار است در این همــایش بخش های هشت گانــه زیر، فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری خارجی مورد تبادل نظر قرار گیرد: محصولات پتروشیمی، خودرو و قطعات خودرو، ساختمان سازی و گردشگر، محصولات بالا دستی و پایین دستی فولاد، نیرو و ارتباطات، صنایع غذایی، کشاورزی و آبزی پروری، دارو

گفتنی است طی حکمی از سوی دکتر علیشیری معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری آقای شراگیم شمس عراقی به عنوان دبیر همایش بین المللی سرمایه گذاری خارجی در ایران منصوب شده است.


( ۱ )

نظر شما :