کابینه‌های اسراییل تفاوتی با هم ندارند

۲۷ اسفند ۱۳۸۷ | ۱۷:۲۹ کد : ۴۱۹۴ باشگاه خوانندگان
یادداشت یکی از خوانندگان دیپلماسی ایرانی در مورد جنایات اسراییل
کابینه‌های اسراییل تفاوتی با هم ندارند
کابینه های اسرائیل تفاوت های خاصی ندارند. دیگ به دیگ میگوید رویت سیاه. هیچ اتفاق خاصی نمی افتد. اشغال و کشتار سرزمین و فلسطینیان همانند گذشته ادامه خواهد یافت با این کابینه و یا کابینه های دیگر تفاوت ندارد. بیش از 60 سال است این بازی جهانی ادامه دارد. ملاحظه کنید کشتار پناهندگان و غیر نظامیان فلسطینی در هیچ مفطع تاریخی بدون خجالت و رودر بایسی در زیر نگاه جهانیانی که سودان را مسئول دارفو اعلام (نمی دانید که در مورد دارفو چه کلماتی بیان و نشان میدهند عرب متجاوز ضد سیاه پوست. نمی دانم این خبرنگاران چرا اسرائیلی و فلسطینی و اوارگان غزه و لبنان را با این گستردگی وکشتار نمی بینند). و فقط برای سودانی ها حکم جلب صادر می کنند.
 
وقایعی که همین چندی پیش در لبنان وغزه اتفاق افتاد را نمی بینند. دیگر از این شدید تر وغیر انسانی تر چه می تواند باشد؟ به ترکیب حکومت وادعاها نگاه کنید. شیمون پرز با جایزه صلح در دست که احتمالاً این گونه نشان می دهد که 60 سال است برای صلح فعال است رئیس جمهور. من خودم مصاحبه ای از ایشان در ملاقات با مطبوعات شش سال پیش دیدم که می گفت این عرب ها بچه های ما را می کشند؛ راستی اقای پرز به غزه و لبنان نگاه کنید. بگوئید چه کسی کودکان را می کشد؟ باراک  همان است که کلی با عرفات گپ دوستی و اشتی زد و ادعای صلح خواهی.
 
راستی اقای باراک دم خروس را باور کنیم و جنازه بجه های غزه را ویا ادعاها و قسم های شما را؟ و خانم لیونی رقیق القلب و گیاه خوار مدافع حیوانات هم که بیشتر ادای اروپائیان را در می اورد تا خانم گلدا مایری که درشکل و در رفتار و در کردار و گفتار یهودی صهیونیسم خالص بود وزیر خارجه.
 
راستی خانم لیونی بچه ها ومادران تکه تکه شده پناهندگان را در اردوگاههای غزه ندیدید و برایتان نشان ندادند؟ دیدن گوشت استیک قانونی تر است ویا انسان؟ واقای اهود اولمرت روانشناس وفلسفه دان معتقد به دو ایالت نخست وزیر. همین اقای اولمرتی که ادعا دارد والدینش از ترس کشتار در اوکراین به چین پناهنده شده اند و بعد به فلسطین اشغالی امده اند. راستی اقای اولمرت با فلسفه ای که شما یاد گرفته اید این انسانی است که شما از اوکراین فرار کنید از ترس کشتار بیائید خانه های مردم را غصب کنید و نه اجازه فرار بلکه اجازه حمل ملزومات زندگی در پناهندگی را به انها ندهید واین گونه کشتارشان کنید؟!
 
با کدام فلسفه این جنایات هم خوانی دارد؟ بجز فلسفه انسانی که غرق در رویاها وزیاده خواهی های خود بدون نگاه به دیگران است. این اسرائیلی ها همه یک شکل اند. نه بهتر ونه بد تر. همه مجوز ادمکشی و تخریب گرفته اند. بدوت توقع از پاسخ.اچازه بدهید انهایی که صورت وسیرت یکسان تری دارند حضور داشته باشند. جهان برای ارامش باید به نوع مقتضی با همه اینان مانند سایرین در سایر نقاط جهان برخورد کند. 

نظر شما :