تحريمى که گريبانگير ديپلماسى ايرانى شد و پوزش از خوانندگان

۲۶ خرداد ۱۳۸۷ | ۲۱:۳۸ کد : ۲۰۷۸ اخبار اصلی
متاسفانه در دو هفته گذشته، سرور سایت به دلیل وضع قوانین جدید شرکت Cpanel به بهانه تحریم ایران در استفاده از این نرم افزار، بطور ناگهانی و بدون هیچگونه توضیحی دچار مشکلات جدی شد.
تحريمى که گريبانگير ديپلماسى ايرانى شد و پوزش از خوانندگان
سرور اختصاصی سایت دیپلماسی ایرانی که از طریق شرکت Fortress تامین شده بود مانند بسیاری از سایتهای بزرگ و کوچک داخلی و خارجی از نرم افزار Cpanel برای مدیریت نرم افزارها و سرویسهای نصب شده بر روی سرور استفاده می نمود.
 
متاسفانه در دو هفته گذشته، سرور سایت به دلیل وضع قوانین جدید شرکت Cpanel به بهانه تحریم برخی از کشورها از جمله ایران در استفاده از این نرم افزار، بطور ناگهانی و بدون هیچگونه توضیحی توسط شرکت سرویس دهنده، دچار مشکلات جدی شد.
 
 این امر باعث ایجاد اختلال در مشاهده وب سایت توسط کاربران شد اما با تلاش شبانه روزی همکاران سایت در بخش فنی، دیپلماسی ایرانی در روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته از سرور قبلی به سروری جدید منتقل شد که امید است از این پس مشکلات اینچنینی به هر دلیل برای سایت ایجاد نشود.
 
مدیریت دیپلماسی ایرانی از کاربران محترم خود که طی روزهای اخیر برای مطالعه بخش های مختلف سایت دچار مشکل شده اند پوزش می خواهد و همچنان با امید به فردایی بهتر در خدمت علاقمندان است.

نظر شما :