حزب‌الله لبنان: اسرائیل نتوانسته هیچ دستاوردی را محقق کند

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۰ کد : ۲۰۲۵۴۸۰ سرخط اخبار

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان اعلام کرد رژیم صیونیستی هنوز نتوانسته هیچ دستاوردی را محقق کند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد دشمن صهیونیستی با وجود تسلیحاتی که هر روز از سوی آمریکا و اروپا در اختیارش قرار می‌گیرد نتوانسته دستاوردی را محقق کند.

براساس گزارش سایت النشره، وی در ادامه افزود تنها کاری که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند کشتار و نسل‌کشی است اما نمی‌توانند در این نبرد پیروز شوند.

ابراهیم امین السید همچنین تصریح کرد: دشمنان ما از تسلیحاتمان می‌ترسند و آنچه آنها را بیشتر می‌ترساند افرادی هستند که در این نبرد بدون توجه به سلاحی که حمل می‌کند، می‌جنگند.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان همچنین گفت: تصور کنید اگر در لبنان مقاومت نمی‌شد و ما هم مثل برخی از لبنانی‌ها بودیم و همانطور که آنها با تکفیری‌ها برخورد کردند، برخورد می‌کردیم چه می‌شد؟ وضعیت امروزمان چگونه بود؟ پاسخ واضح است در چنین صورتی موجودیت، سرزمین، ناموس، پول، آبرو و کرامتمان تهدید می‌شد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین و جنگ غزه، شاهد حملات متقابل حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان توقف جنگ غزه حملاتش علیه رژیم صهیونیستی را متوقف نمی‌کند.

دوشنبه نیروی حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) هشدار داد گسترش تدریجی دامنه درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان اوضاع را وخیم‌تر می‌کند.


نظر شما :