ابوشریف: اگر حملات به غزه ادامه یابد طوفان الاقصی به طوفان آزادی ختم می‌شود

۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۶ کد : ۲۰۲۳۰۳۰ سرخط اخبار

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: تمام دنیا باید بدانند که مساله ما فقط غزه و طوفان الاقصی نیست، بلکه مساله اشغال فلسطین و آزادی مردم فلسطین است و خیلی‌ها از این مساله به خاطر ترس‌شان از رژیم صهیونیستی چشم‌پوشی کردند.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف در جلسه فوق العاده «هم‌اندیشی ستاد انتفاضه و قدس» گفت: همه بیمارستان‌های غزه به خاطر بمباران و کمبود سوخت از کار افتاده‌اند. مقاومت اسلامی قدرت خود را در سطوح نظامی از دست نداده و زمام امور را در دست دارد. مقاومت تانک‌های اسرائیلی را مورد هدف قرار داده و آنها برای جلوگیری از آبروریزی تانک‌های خود را عقب برده‌اند در حالی که این رژیم یکی از مهم‌ترین رژیم‌های صادر کننده سلاح در جهان است.

وی ادامه داد: نبرد طوفان الاقصی به غزه محدود نمی‌شود و اگر  حملات به غزه ادامه پیدا کند به طوفان آزادی ختم می‌شود. کرانه باختری در آستانه شعله ور شدن است. شهرک نشین‌ها روز به روز دارند وحشی‌تر می‌شوند و همان طور که گفتم اگر آتس بس اجرا شود جنگ به صورت کامل متوقف نخواهد شد.

نماینده جهاد اسلامی تاکید کرد که سران رژیم صهیونیستی به سمت افزایش تنش پیش می‌روند نه حل موضوع. در سطوح فکری و حزبی، آنها دارند به افزایش تنش فکر می‌کنند و از این رو درگیری در داخل سرزمین اشغالی به ویژه در کرانه باختری حتمی است.


( ۱۰ )

نظر شما :