نوباوه: کره‌ای‌ها از بازار ایران سود یکطرفه و ۱۰۰ درصدی می‌بردند

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵ کد : ۲۰۰۶۸۷۴ سرخط اخبار

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کره‌ای‌ها از بازار ایران سود یکطرفه و 100 درصدی می‌بردند و حتی حاضر نمی‌شدند کالاهای‌شان را در ایران تولید کنند و کالا را تولیدشده فقط به ایران وارد می‌کردند.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به کشور گفت: ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای اقدام خوبی در جهت حمایت از تولید داخل بود.

وی افزود: علاوه بر تأثیر ممنوعیت واردات لوازم خانگی بر بحث صنعت و تولید به خاطر رفتارهای ناصحیح کره‌ای‌ها در حوزه سیاسی واردات لوازم خانگی از این کشور دیگر قبح سیاسی هم پیدا کرده بود و کسی تمایلی به این کار نداشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌‌ واقعیت این است که لوازم خانگی کره‌ای بازار ایران را کلاً پر کرده بود و در این وضعیت صنایع داخلی ما امکان فعالیت نداشتند و مجالی برای عرضه کالاها‌ی‌شان وجود نداشت.

نوباوه خاطرنشان کرد: کره‌ای‌ها از بازار ایران سود یکطرفه و 100درصدی می‌بردند و حتی حاضر نمی‌شدند کالا‌های‌شان را در ایران تولید کنند و کالاها را تولید شده فقط به ایران وارد می‌کردند.

وی در پایان گفت: با چنین وضعیتی بهترین تصمیم ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی بود که البته تولیدکنندگان ما هم توانستند تاکنون نیاز داخل را تأمین کنند و امیدوارم از این پس نیز بتوانند کمیت و کیفیت کالاهای خود را ارتقا دهند.


( ۲ )

نظر شما :