کنترل ارتش یمن بر منطقه العطیف در مأرب

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۵ کد : ۲۰۰۰۹۸۶ سرخط اخبار

یک منبع میدانی در یمن از آزادسازی منطقه "العطیف" واقع در شهرستان "صراوح" در مأرب توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، منبعی میدانی در یمن اعلام کرد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند کنترل منطقه «العطیف» واقع در شهرستان «صرواح» را در دست بگیرند. این منطقه از خطوط مقدم جبهه در غرب شهر مأرب واقع در شمال شرقی یمن است.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، طی ۴۸ ساعت گذشته در جریان درگیری با نیروهای عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور دولت مستعفی یمن، چندین کشته و یا زخمی از صفوف نیروهای هادی و ائتلاف عربی برجای ماند و درگیری‌ها در این منطقه به سمت منطقه غربی "إیدات الراء" در صرواح کشیده شده است.

پیشتر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مناطق «الکسّاره»، «حمه ذیاب» و کرانه غربی سد مأرب و مناطق «الزور» را در شهرستان صرواح را به رغم حملات هوایی گسترده ائتلاف عربی به کنترل خود درآورده بودند.

درگیری‌ها بین دو طرف همچنان در اطراف منطقه «المَشجَح» در شهرستان صرواح ادامه دارد و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بیشتر این منطقه را تحت کنترل خود درآورده‌اند.

انتهای پیام

 
 
 


( ۲ )

نظر شما :