واکنش ها به مصاحبه احمدی نژاد با رادیوفردا

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۶:۵۳ کد : ۱۹۹۵۴۹۹ سرخط اخبار

خراسان نوشت:محمود احمدی نژاد که ظاهرا این روزها هر کاری را برای دیده شدن انجام می دهد این‌بار مصاحبه با رسانه ای ضد انقلاب را انتخاب کرد و با رادیو فردا که از جمله رسانه های حامی تحریم و فشار حداکثری ترامپ علیه ایران است، گفت و گو و دوباره خود را سوژه کاربران فضای مجازی کرد.

احمدی نژاد در بخشی از این مصاحبه درباره علت نامه نوشتن به ولیعهد کودک کش سعودی بدون اشاره به جنایات آل‌سعود گفت : «هر انسانی می تواند در جهت صلح و دوستی و امنیت تلاش کند، وظیفه‌اش هست.» همچنین درباره عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری اش گفت : «از حرف ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم» .

علاوه بر صحبت هایی که احمدی نژاد در این مصاحبه انجام داد، اصل اعتباربخشی به رسانه ای که حامی تحریم دارویی ایران است به مذاق کاربران توئیتری خوش نیامد و واکنش هایی را در پی داشت : * امثال رادیو فردا دنبال جذب مخاطبند و چه کسی بهتر از احمدی‌نژاد که التماس‌هایش برای دیده شدن گوش فلک را پاره کرده. مردی که قاتل کودکان یمن را برادر می‌خواند عجیب نیست هم‌صحبت رسانه قاتلین حاج قاسم شود... * در روزگاری که مدعیان شرافت عربی با رژیم صهیونیستی صلح اجباری می کنند، مصاحبه احمدی نژاد با سازمان سیا که هم حاج قاسم را ترور کرد و هم حتی از تحریم داروی مردم دریغ نکرد امری غیر طبیعی نیست! احمدی نژاد به بن سلمان گفته بود برادر... این همان عادی سازی است! * احمدی نژاد ۱۳۹۹: من مخالف حصر بودم. ۱۴۰۰: من نمی خواستم سال ۸۸ کاندیدا بشوم. ۱۴۰۱: من مخالف ریاست جمهوری خودم بودم. ۱۴۰۲: من رئیس جمهور نبودم، اشتباه گرفتید. ۱۴۰۳: من احمدی نژاد نیستم. اصلاً احمدی نژاد نمنده؟! * احمدی نژاد با مصاحبه‌اش به رسانه‌ای که دست در جیب دشمنان قسم خورده‌مان دارد، وجاهت بخشید. به گلناز اسفندیاری، مجری برنامه که از براندازان سلطنت طلب است، رسمیت داد! * همه چیز مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا یه طرف ؛ تیکه آخر که میگه ان‌شاءا... موفق باشید یه طرف؛ بابا تو دیگه کی هستی برای دشمن ایران آرزوی موفقیت می کنی!؟


( ۷ )

نظر شما :