پاسخ موسوی به یک روزنامه‌نگار آمریکایی

۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۳ کد : ۱۹۹۱۸۹۹ سرخط اخبار

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به توییت یک روزنامه‌نگار آمریکایی پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در جواب به توییت باربارا اسلاوین، یک روزنامه‌نگار آمریکایی که از کشورمان می‌خواست اول مسائل خود را حل کند و مدعی بود که آمریکا خود مسائلش را حل می‌کند، گفت: این دقیقا همان چیزیست که دکتر ظریف به پمپئو می‌گوید.

وی در ادامه توییت نوشت: حتما خودتان نیز متوجه شده‌اید اما شما آن قدر به نطق کردن برای دیگران عادت کرده‌اید که حس بدی دارد کسی به خودتان یادآوردی کند که شما نیز نباید آنقدر مغرور باشید که به ایران بگویید چیکار کند. وقتی مسئله آمریکا پیش کشیده می‌شود، شما موضع قاطعانه‌تری به خود می‌گیرید.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته واکنش به مرگ تلخ یک سیاه پوست به دست پلیس آمریکا در توییتی نوشت: «برخی نمی‌پندارند که جان سیاه‌پوستان ارزش دارد. برای کسانی از ما که جان آن‌ها برایشان ارزش دارد می‌گویم: زمان آن رسیده است تا تمام جهان علیه نژادپرستی بسیج شود. زمان آن رسیده که دنیا علیه نژادپرستی متحد شود».

باربارا اسلاوین، روزنامه‌نگار  آمریکایی و عضو شورای آتلانتیک نیز در پاسخ در توییتی نوشته بود: شما اول کشور خودتان رو درست کنید. ما نیز به کشور خود می‌رسیم.

انتهای پیام


( ۲ )

نظر شما :