تاکید برخی از شخصیت‌های سیاسی کشور آذربایجان بر حمایت کشورهای اسلامی از فلسطین

۰۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲ کد : ۱۹۹۱۶۳۳ سرخط اخبار

برخی از شخصیت های سیاسی کشور آذربایجان بر این نکته که برای نجات فلسطین حمایت همه کشورهای اسلامی ضروری است، تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، قربان جبرائیل رییس انجمن نویسندگان قلم در جمهوری آذربایجان گفت: روز قدس، روز مبارزه با اشغال قدس و  سرزمین های اسلامی اشغال شده است و جهان اسلام باید بیدار و هوشیار در مقابل اشغالگران متحد شود. مقاومت، رمز پیروزی است. سردار سلیمانی شهید جبهه مقاومت است. دشمنان بدانند با شهید کردن او عزم مسلمانان برای مبارزه و آزادی قدس شریف بیشتر شده است.

در ادامه نورسته ابراهیم آوا رییس بخش بانوان حزب اسلام جمهوری آذربایجان گفت: اشغال قدس شریف، درد همه جهان اسلام است که با توجه به اهمیت آن امام خمینی(ره)اخرین جمعه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند. در این روز در هر نقطه جهان مسلمانان باید به ندای مظلومان فلسطین پاسخ دهند و سکوت نکنند بلکه تا آخرین نفس برای آزادی سرزمین های اسلامی مبارزه کنند.

در ادامه توفیق عباس‌افق کارشناس سیاسی گفت: مردم فلسطین با مشکلات فراوانی مواجه‌اند و از خانه و کاشانه خود آواره شده اند. آخرین جمعه رمضان که روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است باید به عنوان روز مقاومت علیه زورگویی ها شناخته شود و همه دنیا باید در این روز برای حمایت از قدس بپاخیزند.

در ادامه، حاج آقا نوری کارشناس سیاسی گفت: بی عدالتی در مورد فلسطین همچنان ادامه دارد. متاسفانه حمایت جهانی از فلسطین صورت نمی گیرد و برخی از کشورهای اسلامی حتی به مردم فلسسطین خیانت و از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند که غیرقابل قبول است. برای نجات فلسطین حمایت همه کشورهای اسلامی ضروری است و جهان اسلام در سایه مقاومت می تواند به آزادی قدس  دست یابد.

کلید واژه ها: فلسطین


( ۱ )

نظر شما :