نمانیده ایرانیان کلیمی در مجلس:‌ صهیونیسم با تفکرات آپاراتایدی به دنبال از بین بردن هویت تاریخی ملت فلسطین است

۰۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۱ کد : ۱۹۹۱۶۰۷ سرخط اخبار

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: صهیونیسم با تفکرات آپاراتایدی به دنبال از بین بردن هویت تاریخی ملت مظلوم فلسطین است و روز قدس روزی برای مقابله این رفتار نژادپرستانه آنها است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز قدس با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم با تفکر آپارتایدی به دنبال از بین بردن هویت تاریخی ملت مظلوم فلسطین است و روز قدس روز مقابله با این اقدام نژادپرستانه آنها است.

متن کامل بیانیه نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: 

روز قدس روزی است برای اعتراض بر علیه جنایت‌های رژیم اشغالگران اسرائیل

روزی است برای خروشیدن بر علیه استکبار و صهیونیست که با تفکرات آپارتایدی و نژادپرستانه خود به کشتار مردم بی‌گناه فلسطین پرداخته و سعی در از بین بردن هویت تاریخی ملت مظلوم فلسطین دارد.

روز قدس، زمان مناسبی است برای محکوم کردن توطئه‌های استکباری مانند معامله قرن و دیگر معاهدات بین‌المللی غیر انسانی است که برمبنای استاندارهای چندگانه وضع شده است. اهمیت این روز به ویژه برای ایرانیان یهودی و تمامی یهودیان آزاده دنیا مضاعف است و تمامی یهودیان آزاده سراسر جهان در این روز فریاد جدایی یهودیت توحیدی از صهیونیسم سیاسی را سر می‌دهند.

روز قدس با دقت در مایت اجرای تشکیل‌دهنده رژیم صهیونیستی مانند نخست‌وزیر جنایتکار، مختلس و ضد انسان آن رژیم به جهانیان ثابت خواهد کرد که آنچه در آن سرزمین می‌گذرد ضدیت با برابری و آزادی انسان و مخالفت با کرامت انسانی است. روز قدس یادآور می‌شود که بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین صلح و ثبات در خاورمیانه امکان‌پذیر نخواهد بود تا زمانیکه آمریکا ستمگر و اسرائیل اشغالگر در خاورمیانه مشغول اشغالگری هستند.

منطقی‌ترین راه برای حل مشکل خاورمیانه احقاق کامل حقوق مظلوم مردم فلسطین در چارچوبی صلح‌آمیز است تا آرامش در خاورمیانه حکم‌فرما شود و راه حل مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی بهترین راه حل در این زمینه است. بی‌شک هرجا که دفاع از مظلومی لازم باشد پیروان واقعی حضرت موسی (ع) در صفوف مقدم پیکار خواهند داشت.

سیامک مره صدق

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی

کلید واژه ها: فلسطین


( ۱ )

نظر شما :

خسرو ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۵
آفرین بر جسارت نماینده محترم کلیمیها آقای مره صادق ، کاش نماینده ارامنه هم جرات داشت جنایات داشناقها و ارمنستان را در قره باغ و ایران خودمان محکوم کند ، تعصب نژادی چیز منفوری است ارامنه باید از مردم آذربایجان غربی بابت قتل عام های سیصد هزار نفری سالهای جنگ جهانی اول عذر خواهی کنند این تکلیف هموطنی است