شاخه نظامی جهاد اسلامی: حاج قاسم سلیمانی در قلب ماست

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸ کد : ۱۹۹۱۲۱۴ سرخط اخبار

یکی از فرماندهان گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب ما مجاهدان فلسطین جایگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابوعبدالله» از فرماندهان گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی گفت که روز جهانی قدس، روز مستضعفان برای مقابله با مستکبران است.

او تصریح کرد که روز قدس نه تنها برای فلسطینیان بلکه روز همه مستضعفان در سراسر جهان برای دفاع از مقدسات امت اسلامی در سرزمین فلسطین است.

ابوعبدالله در مصاحبه با وبگاه «یو نیوز للأخبار» افزود که روز جهانی قدس روز مقابله با استکبار جهانی و دشمن اسرائیلی و دولت آمریکاست و ما به عنوان مبارزان گردان‌های القدس در جنبش جهاد اسلامی به رهبری، ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران سلام و درود می‌فرستیم و به خاطر اختصاص روزی برای قدس و مسئله فلسطین و اینکه فلسطین را یک قضیه محوری قرار داده‌اند، از آن‌ها قدردانی و تأکید می‌کنیم که همچنان به همه کسانی که از مسئله فلسطین حمایت می‌کنند، وفادار باقی خواهیم ماند.

او تصریح کرد که ما به روز جهانی قدس اهتمام داریم و راهپیمایی‌های میلیونی در تهران، سوریه، لبنان، صنعاء، بحرین و همه کشورهای حامی فلسطین را دنبال می‌کنیم و اطمینان داریم که به یاری خداوند متعال همگی از تهران، سوریه، غزه و کرانه باختری به قدس خواهیم رسید.

ابوعبدالله همچنین گفت که شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در قلب ما مجاهدان در فلسطین جایگاه ویژه‌ای دارد، او تکیه‌گاه روحی و معنوی برای فلسطین بود و همچنان خاری در چشم اشغالگران قدس و فلسطین است و موشک‌های غزه همگی برای ما یادآور حاج قاسم سلیمانی است چرا که او هیچ روزی از حمایت مبارزان و مجاهدان در سرزمین فلسطین دریغ نکرد.

کلید واژه ها: حاج قاسم سلیمانی


نظر شما :