پرتاب ماهواره نظامی ایران مرحمی بر زخم‌های مردم از تحریم‌هاست

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶ کد : ۱۹۹۱۱۷۵ سرخط اخبار

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به پرتاب ماهواره نظامی نور توسط سپاه گفت: این حرکت ضمن نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی، مرحمی بر زخم‌های مردم از تحریم‌ها بود.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 14 اردیبهشت) در نطق میان دستور خود در جلسه علنی گفت: آنچه که در قانون اساسی برای واگذاری اختیارات بیشتر به شوراها و حوزه شهری تأکید شده است باید هر چه سریع تر و بیشتر عملیاتی شود، ضمن این که مجلس هم در سطح بالاتر آن قانون گذاری خواهد کرد.

وی با تبریک روز کارگر افزود: بخشی از پیشرفت و توسعه کشور مدیون کارگران است که باید حقوق حقه آنها رعایت شود و همه در جهت تقویت این قشر گام موثری بردارند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به روز معلم و گرامیداشت یاد و نام استاد شهید آیت‌الله مطهری تصریح کرد: شهید مطهری استوانه هدایت گر نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که امروز هم از آثار و برکات و نظرات آن شهید جوانان و مشتاقان چشمه جوشان و خروشان ایدئولوژی اسلامی بهره مندی می‌شوند.

رنجبرزاده گفت: معلم و استاد محور توسعه پایدار هستند و باید به این قشر توجه بیشتری شو، ضمن این که اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند و هزینه‌های مترتب آن کم شود و اصلاحات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انجام شده و جبهه اقتصادی تقویت شود، باید به معلم توجه بیشتری کنیم.

وی ادامه داد: امروز جایگاه اعتباری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم در بین 10 رتبه اول است، در حالی که باید آنها به جایگاه سوم بیایند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: امروز پیشرفت‌های نظامی و قدرت دفاعی کشورمان منشور عزت و عظمت جهان اسلام شده است و ما مفتخریم با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها و تنگناها توانسته‌ایم در شرایطی که همه سر در گریبان مبارزه با ویروس کووید 19 هستند، ماهواره نظامی نور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فضا پرتاب کنیم، لذا از سپاه مقتدر ایران اسلامی تشکر می‌کنم.

رنجبرزاده گفت: این حرکت مرهمی بر آلام و زخم‌های مردم از تحریم‌ها بوده و افول قدرت آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایش گذاشته و اقتدار جمهوری اسلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دنیا ثابت کرد؛ چراکه ما امروزه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی هستیم.

وی ادامه داد: راه عزت کشور آن است که ویروس منحوس ناخوانده آمریکا در منطقه که مخرب‌تر از کووید 19 است، هر چه سریع تر بیرون انداخته شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اظهار داشت: ملت ایران و مردم منطقه و جبهه مقاومت باید هوشمندانه به مبارزات خود ادامه دهند تا آمریکایی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از منطقه بیرون بیندازیم و جایگزین آن پیروزی و اقتدار ملت ایران و جهان اسلام باشد.

رنجبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران و پزشکان و پرسنل بهداشتی و درمانی دست به دست یکدیگر داده و با کرونا مبارزه کرده‌اند، ضمن این که جبهه واحدی هم به همراهی نظامیان شامل ارتش، سپاه و ناجا برای مقابله با این ویروس ایجاد شد که از همه آنها سپاسگزارم.

کلید واژه ها: ماهواره نور


( ۱ )

نظر شما :