کاتن: ایران حمله به آمریکایی‌ها را متوقف کند یا با عواقب سخت‌تری مواجه شود

۰۹ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۶ کد : ۱۹۸۸۴۹۴ سرخط اخبار

تام کاتن در حساب توئیتری خود نوشت:حملات امروز به گروههای مورد حمایت ایران در عراق و سوریه یک واکنش مناسب به کشته شدن یک آمریکایی و مجروح شدن چندین نفر دیگر در عراق است. تهران باید حمله به آمریکایی‌ها را متوقف کند یا با عواقب بدتری مواجه شود.

به گزارش افکارنیوز،  «تام کاتن» سناتور جمهوریخواه و تندروی آمریکایی در واکنش به حملات آمریکا به مواضع گروه الحشد الشعبی در استان الانبار عراق در حساب توئیتری خود نوشت: «حملات امروز به گروههای مورد حمایت ایران در عراق و سوریه یک واکنش مناسب به کشته شدن یک آمریکایی و مجروح شدن چندین نفر دیگر در عراق است. تهران باید حمله به آمریکایی‌ها را متوقف کند یا با عواقب بدتری مواجه شود.»

اخبار سیاسی- «لیندسی گراهامم دیگر سناتور آمریکایی نیز در حساب توئیتری خود از اقدام دونالد ترامپ در حمله به عراق تمجید کرد و گفت از اینکه ترامپ، ایران را به خاطر اقداماتش در عراق و سوریه پاسخگو کرده است قدردانی می‌کند. 

آمریکا یکشنبه شب مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق وابسته به الحشد الشعبی را در شهر القائم استان الانبار در مرز عراق و سوریه هدف قرار داد که بر اثر این حملات تا کنون حداقل 19 نفر به شهادت رسیده‌اند. 

کلید واژه ها: تام کاتن


( ۱ )

نظر شما :