بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۳ کد : ۱۹۸۲۹۲۲ سرخط اخبار

سفیر ایران در مسکو در مراسم بزرگداشت روز ارتش تصریح کرد: جمهوری اسلامی در زمینه تقویت بنیه دفاعی‌اش هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفارت ایران در مسکو با حضور وابستگان نظامی، شخصیت‌ها و مقامات دولتی و نمایندگان و مسئولان پارلمان‌های فدراسیون روسیه برگزار شد.

در این مراسم مهدی سنایی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه در سخنانی ضمن گرامیداشت این روز عنوان کرد: ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سه محور اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره خواهان صلح و آرامش  بوده و نقش ارزنده‌ای در مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات در منطقه داشته‌اند.

وی همچنین با اشاره به اقدام غیر منطقی و غلط آمریکا در تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور این موضوع را کنار سایر اقدامات این کشور تهدید کننده صلح و ثبات منطقه خواند.

مهدی سنایی همچنین اظهار داشت: فعالیت های نظامی و موشکی ایران صرفا بازدارنده و صلح آمیز است و ایران در زمینه تقویت بنیه دفاعی خود و دفاع از حاکمیت کشور هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

سنایی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به  روابط دوستانه و حسنه ایران و روسیه عنوان کرد: همکاری های دفاعی دو کشور در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی در منطقه است. 

کلید واژه ها: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران


نظر شما :