جهانگیری: برنامه ریزی مناسب با شرایط جدید انجام شده است

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۴ کد : ۱۹۷۸۳۲۶ سرخط اخبار

معاون اول رییس جمهوری گفت: در مسیری که باید دنبال کنیم، واقعیت‌های کشور و فرصت‌هایی که وجود دارد، مبنا قرار گرفته و سیاستگذاری و برنامه ریزی مناسبی با شرایط جدید انجام شده است.

اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

وی در پاسخ به این که بعد از سخنان رییس جمهوری بازتاب آن در بازار اقتصادی را شاهد بودیم، آیا این بازتاب ادامه خواهد داشت، گفت: باید با مردم صادقانه صحبت کنیم، شرایطی پیش روی کشور خطیر است.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: آمریکایی‌ها به صراحت می‌گویند تمام انرژی خود را می‌گذارند تا مردم ایران تحت فشار قرار گیرند و آن‌ها بتوانند خواسته‌های خود را عملیاتی کنند.

جهانگیری افزود: فرصت بوجود آمده شرایط مناسبی را برای بخش خصوصی ایجاد خواهد کرد و صادرات کشور مقرون به صرفه خواهد بود. باید از این فرصت استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید به تولید توجه بیشتری کنیم و اگر نتوانیم موانع پیش روی تولیدکنندگان را به موقع حل کنیم، ممکن است با مشکل روبرو شوند و به همین منظور بسته‌ای برای حمایت از تولید تهیه شده است.

معاون اول رییس جمهوری گفت: در این شرایط که اقشار متوسط و پایین جامعه تحت فشار اقتصادی قرار خواهند گرفت، باید از طریق منابع به این بخش توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

جهانگیری یادآور شد: سیاست‌هایی که بخش خصوصی عملیاتی خواهد کرد متناسب با شرایط است.

کلید واژه ها: اسحاق جهانگیری


( ۱ )

نظر شما :