اغتشاش در محل سخنرانی ترامپ در ایالت نوادا

۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۸ کد : ۱۹۶۴۴۴۲ سرخط اخبار

سازمان پلیس مخفی آمریکا از اغتشاش در کمپین طرفداران دونالد ترامپ و تلاش ماموران مخفی برای خروج ترامپ از صحنه خبر داد و اعلام کرد هیچ سلاحی در این اغتشاش دخیل نبوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حال صحبت در کمپین طرفدارانش بود که ناگهان اغتشاشی در بین جمعیت نزدیک به سکوی سخنرانی درگرفت. دو تن از ماموران مخفی به سرعت ترامپ را محاصره کرده و وی را از صحنه خارج کردند.

سازمان پلیس مخفی در بیانیه ای گفت: فردی در مقابل سکوی سخنرانی فریاد زد "اسلحه" اما پس از تفتیش فرد دیده شده و منطقه هیچ سلاحی کشف نشد. این فرد بازداشت شد اما مقامات او را شناسایی نکردند و مشخص نشد که آیا سابق دار است یا خیر.

سازمان پلیس مخفی اعلام کرد تحقیقات در خصوص این رویداد ادامه دارد.

ترامپ چند دقیقه بعد به روی صحنه بازگشت و ضمن تشکر از سازمان پلیس مخفی به جمعیت گفت: هیچ کس نگفته که قرار است کار برای ما آسان باشد. اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و کنار نخواهیم کشید.

در ادامه بیانیه سازمان پلیس مخفی آمده است: در مکان هایی که کمپین ریاست جمهوری صورت می گیرد از مغناطیس استفاده شده است. تمامی افرادی که در این رویدادها حضور می یابند باید پیش از ورود به منطقه محافظت شده از دستگاه بازرسی مغناطیسی عبور کنند.

پسر و یکی از معاونین ارشد انتخاباتی ترامپ اشتباها شایعه پراکنی کرده اند که این رویداد در کمپین انتخاباتی نوادا یک اقدام ترور علیه دونالد ترامپ بوده اگرچه هیچ سلاحی کشف نشده است.

پسر ترامپ و دن اسکاوینو که عملیات رسانه های اجتماعی ترامپ را اداره می کند پیامی در توییتر بازنشر کردند که در آن نوشته بود: "هیلاری کلینتون از باران فرار می کند. ترامپ چند دقیقه پس از تلاش ترور به صحنه باز می گردد."

در کمپین طرفداران ترامپ در دنور نیز که پس از این رویداد برگزار شد اندر سباستین ماهانا که یک کشیش است رویداد شنبه شب را تلاش برای قتل ترامپ توصیف کرد و رسانه ها را به خاطر تحریک نفرت از ترامپ مقصر این رویداد دانست.

کلید واژه ها: ترامپ پلیس مخفی


نظر شما :